Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

ΑΓΝΗ-ΔΙΚΑΙΑ ΜΑΡΑΒΕΛΙΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

ΔΙΚΑΙΑ ΜΑΡΑΒΕΛΙΑ
για το ΑΓΝΗ
από τις εκδόσεις ΠΝΟΗ.













Μια φράση που είδα ήταν αρκετή για να αρχίσω να πλάθω την ιστορία της Αγνής μου. Αλλάζω, αλλά ζω! Η καθημερινότητα που σχεδόν όλοι βιώνουμε με διαφορετικό τρόπο αλλά τόσο ίδιο σε γενικές γραμμές, ήταν ο λόγος που με ώθησε να κάνω την Αγνή να βγει μπροστά και να διεκδικήσει αυτά τα καλύτερα που αν δεν τα πιάσεις από το χέρι δεν έρχονται. Οι χάρτινοι ήρωες μου είναι σαν εσένα, σαν κι αυτόν που κοιτάς τώρα, σαν εμένα. Άνθρωποι της διπλανής πόρτας και τόσο απλοί στις σκέψεις και στο χαρακτήρα όσο στον καθένα από μας. Τα συναισθήματά μου ήταν ποικίλα. Εγώ όμως έγραφα παρέα με την αυτογνωσία. Νομίζω η συγγραφή αυτού του βιβλίου με έκανε λίγο καλύτερο άνθρωπο. Όμως ένιωσα και αγάπη, θυμό, χαρά, στεναχώρια, γαλήνη! Η αλήθεια είναι όταν την κρατώ στα χέρια μου αισθάνομαι υπερήφανη! Η ιστορία της, αρχίζει με μια πρόταση περίεργη, αλλά πολύ αγαπημένη! Αν δεν το εκτιμάς, δεν το αξίζεις. Αλλά μπορεί να το εκτιμάς και να μην το αξίζεις. Ή να το εκτιμάς και να μην έχει σημασία αν το αξίζεις… Αλήθεια είμαι από τους ανθρώπους που μιλώ και γράφω από την ψυχή μου. Δεν είμαι σε θέση εγώ να σας προτείνω να το διαβάσετε… Είμαι όμως πεπεισμένη ότι κάποιοι από σας θα ταυτιστούν με έναν από τους μοναδικούς πρωταγωνιστές της Αγνής!

Δικαία Μαραβέλια, «Αγνή», εκδόσεις Πνοή.

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα  ΕΔΩ
«Ήταν από πάντα καθώς ήθελαν οι άλλοι και καθώς πρέπει, πάλι γι’ αυτούς. Σαν τις κούκλες της, όμορφες, στη σειρά, με τα λουλουδάτα φουστάνια τους στρωμένα τέλεια στο άψογο σώμα τους. Θα αργούσε πολύ να γίνει “καθώς εκείνη”. Η Αγνή μεγάλωνε, και μαζί της μεγάλωνε και το θεριό· γινόταν ένα με την απόγνωση που της είχαν φορέσει. Την έντυναν κάθε μέρα με λογής λογής ενοχές, φόβους, καλά καμουφλαρισμένους σε λέξεις-παγίδες».

 Μια κατάρα κατατρέχει την οικογένειά της εδώ και μισό αιώνα. Άνθρωποι πεθαίνουν μυστηριωδώς και άλλοι βογκούν από τον πόνο χωρίς προφανή λόγο. Η Αγνή υπομένει στωικά τα βάσανα και τη στεναχώρια, ώσπου έρχεται το τελειωτικό χτύπημα. Καταρρέει και φτάνει στα όρια της κατάθλιψης. Και τότε…
Η «Αγνή» είναι ένα σύγχρονο παραμύθι, με «ωραίες κοιμωμένες», μάγισσες αλλά και αγγέλους. Οι πρωταγωνιστές γίνονται μέρος μιας ιστορίας πανανθρώπινης, αρχετυπικής, που χάνεται στα βάθη των αιώνων. Δεν υπάρχει χώρος για ελεύθερη βούληση εδώ· παίζουν απλώς τους ρόλους που επιβάλλει η μοίρα.
Υπάρχει κάτι που μπορεί να τους ξυπνήσει από τον λήθαργο; Άραγε, είναι ικανή η αγάπη να λύσει τα μάγια;





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου