Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΙΑΜΒΡΙΑ ΜΠΛΑΣΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΨΙΘΥΡΟΙ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ


Το μεγάλο φινάλε πλησιάζει…

Στην πέρα γειτονιά

η παλιά Χρονιά

σε άτακτο φυγή

Υπαίθρια πομπή

Μαύρο πουλί

Πετά μακριά...

Κυλήστε μέρες

Πάρτε τις έγνοιες

Που μας καταβυθίζουν

Ανυπότακτη επιθυμία

Ένα μηδέν ισούται με το τίποτα

Βλέμμα αθόλωτο ανιχνεύει σημάδια

Χαρισματική διαίσθηση η Πίστη του ποιητή

Τι στροβίλισμα Ξέφρενης αλλαγής!

Ακούγονται ποδοβολητά

Αμαζόνα!

Η Νέα Χρονιά

Με επίγνωση γοητείας

Φαρέτρα, τόξο, βέλη

Μάχιμη και τολμηρή

Νέα Χρονιά

Δείξε μου το πρόσωπό σου

Με γοητεύει μα και με φοβίζει

Και τότε είδα τη φλόγα

Και ξεμακραίνουν οι σκιές

Πάθος, ελπίδα, αναγέννηση

Δυστυχία Ευτυχία...

Γλιστρούν σε μια οικειότητα

Λυτρωτικός Αποχωρισμός αρνητικών σκέψεων

Και η χρονιά σαν θηλυκό αποπλανά αγγέλους

Καθώς το τόξο της τεντώνει

Κι εγώ...

αναζητώντας Ευχές σκαρφάλωσα σε λέξεις...

αναζήτησα στίχους...

ψαχούλεψα τα γραπτά μου...

αναρωτήθηκα...

άκουσα μελωδίες...

μπερδεύτηκα σε λαβύρινθο ιδιόμορφο

και εκεί κάποιος μου Ψιθύρισε:

ευχήσου απλά

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΠΛΑΣΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

10.12.2020



Ψίθυροι Απελευθέρωσης… Διεγερτικοί εντυπωσιασμοί…

Ψυχήν επλήρουν. Ψυχής δε, ουδέν εστί τιμιώτερον.

Ένα βιβλίο tableauvivant… όπου θέατρο, λογοτεχνία, μουσική, εικαστικά, ποίηση, αποφθέγματα, σπαράγματα Ζωής εμφανίζονται, εναρμονίζονται και συνθέτουν ένα ενδιαφέρον σύνολο.

Ο αναγνώστης θα συγκινηθεί, θα γελάσει, θα θυμηθεί δικές του πιθανόν εμπειρίες,

θα αναρωτηθεί αν ακούει δικούς του Ψιθύρους…

Η ανάγνωση πρέπει να κατευθύνει τη δέσμη φωτός των ματιών πάνω στις λέξεις,

να αποκαλυφθούν και να ανυψωθούν ως την άχρονη, ασύνορη ύπαρξή μας.

Δεν υπάρχει τελευταία λέξη. Όλα μπορούν να ξαναρχίσουν…

Στο βιβλίο περιλαμβάνονται έργα ζωγραφικής του εικαστικού Δημήτρη Ταλαγάνη.




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου