Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΛ. ΤΖΙΤΖΙΚΑΚΗΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΚΤΟΣ

Εύχομαι από την καρδιά μου χρόνια πολλά σε όλους και καλές γιορτές να έχουμε, με την ελπίδα ότι σύντομα θα σμίγουμε πάλι με τους αγαπημένους μας για γέλια, αγκαλιές και όμορφες στιγμές. Όσα περνάμε ας μας διδάξουν για ένα καλύτερο μέλλον στο οποίο θα κάνουμε χρήση την αγάπη, το φιλότιμο και το μόνιασμα, μειώνοντας τη γκρίνια ότι όλα μας πάνε στραβά (άλλωστε για όλους πάνε στραβά και αυτό είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής). Σε όλους εύχομαι υγεία, αγάπη, έρωτα, φως, φίλους, χαμόγελα, ελπίδα, τύχη, όνειρα, μουσική και πολλά πολλά βιβλία - Τζιτζικάκης Γιώργος


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου