Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL


 

Αυτή τη χρονιά οι ευχές ξεγλιστρούν απ' τα βιβλία, τα μολύβια μένουν κάτω, τα πληκτρολόγια κλείνουν. Αυτή τη χρόνια οι ευχές γίνονται τα χέρια που δεν σφίξαμε, οι κουβέντες που δεν είπαμε, τα μάτια και χαμόγελα που δεν συναντήσαμε. Γίνονται οι αναμνήσεις, οι ελπίδες μας. Κι ένα ξεχωριστό απόγευμα στη Θεσσαλονίκη που κρατώ μες στην καρδιά μου. Αυτό θέλω να μοιραστώ μαζί σας τούτες τις μέρες. Μαζί με ένα ευχαριστώ και την υπόσχεση πως θα συναντηθούμε πάλι. Υγιείς, δυνατοί, με ψυχές κι αγκαλιές ορθάνοιχτες. Ευτυχισμένες κι ασφαλείς γιορτές σε εσάς και τις οικογένειές σας φίλοι μου. Εύχομαι το νέο έτος να φέρει την ανεμελιά και το χαμόγελο που όλοι έχουμε ανάγκη.

Φραντζέσκα Μάνγγελ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου