Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

ΚΕΛΛΥ ΝΙΚΟΛΑ'Ι'ΔΟΥ-ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ


 

Είμαι η Κικίτσα Σταθοπούλου και δηλώνω ερωτευμένη με τη ζωή! Για το 2021 θα ευχηθώ να μάθουμε να αγαπάμε - πρώτα τον εαυτό μας και μετά τους άλλους. Γιατί και η αγάπη θέλει τέχνη. Χαρούμενο 2021!!!


Δύο νέες γυναίκες… η Κορίνα και η Κικίτσα. Τόσο δεμένες αλλά τόσο διαφορετικές. Η πρώτη, παγιδευμένη στις επιλογές της· έχει μάθει να υπομένει τον πατέρα της, τη μονότονη εργασία της, τα πεθερικά της, ακόμα και τον άντρα της. Η δεύτερη, ερωτευμένη με τη ζωή· έχει μάθει να πετά με τα φτερά της επιτυχίας και να απολαμβάνει την κάθε στιγμή.
Όταν η Κορίνα θα νοσήσει με καρκίνο, η Κικίτσα θα παραμείνει στο πλάι της και θα της γνωρίσει τον άνθρωπο που με έναν παράδοξο τρόπο θα τη βοηθήσει να βρει τα χαμένα της όνειρα. Και ξαφνικά οι ισορροπίες αλλάζουν.
Μπορεί η νόσος να γίνει το σημείο επανεκκίνησης;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου