Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΕΜΠΕΡΛΙΔΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΤΙΝΗ ΠΟΛΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ


Χρόνια πολλά σε όλες τις αγαπημένες φίλες αναγνώστριες και στις οικογένειές τους. Να έχετε υγεία, ψυχική αντοχή και κέφι για διάβασμα!

Σας ευχαριστώ για την παρέα που κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια, για τη γνώμη σας, για  την ψήφο εμπιστοσύνης που δείχνετε στα βιβλία μου.

Μακάρι όλοι να βγούμε γρήγορα από αυτό το σκοτεινό μονοπάτι που διανύουμε και να μας βρει η άνοιξη με έμπνευση, φως και ξανά κοντά, μαζί, δίπλα-δίπλα, σε βιβλιοπωλεία και αίθουσες παρουσιάσεων.

Αχ! πότε ξανά θα φωτογραφιζόμαστε αγκαλιά; Να είστε όλες καλά και να αντέξουμε.

Ευτυχισμένο το 2021! Με όλη μου την αγάπη,

Κατερίνα 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου