Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕΤΑΞΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ


Από τότε που ήμουν παιδί περίμενα με μεγάλη λαχτάρα τα Χριστούγεννα! Πάντα μου άρεσε η γιορτινή ατμόσφαιρα, το στολισμένο δέντρο, τα φωτάκια, οι μυρωδιά απ’ τα φρεσκοψημένα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες, τα κάλαντα που λέγαμε διασχίζοντας ολόκληρη τη γειτονιά και τους γύρω δρόμους. Εντάξει, πρέπει να ομολογήσω ότι ίσως έπαιζε ρόλο και η αναμενόμενη άφιξη του Άι-Βασίλη, ο οποίος θα ερχόταν φορτωμένος με δώρα. Βέβαια, τότε είχα την απορία από πού έμπαινε, αφού στο σπίτι μας δεν είχαμε τζάκι για να κατέβει απ’ την καμινάδα, αλλά… εκείνος έβρισκε με κάποιον τρόπο λύση γι’ αυτό το πρόβλημα… Ποιος ξέρει; Ίσως έμπαινε απ’ την πόρτα…

Στο σπίτι που μένω τώρα υπάρχει τζάκι, μόνο που πλέον μεγάλωσα και δεν πιστεύω πια στον Άγιο Βασίλη. Τα Χριστούγεννα, όμως, εξακολουθούν να παραμένουν η αγαπημένη μου γιορτή. Βέβαια, φέτος θα τα ζήσουμε όλοι εντελώς διαφορετικά απ΄ ό,τι είχαμε ως τώρα συνηθίσει (όπως, άλλωστε, ζούμε γενικώς διαφορετικά εδώ και αρκετό καιρό!) Όμως, να σας πω κάτι; Δεν με πειράζει καθόλου. Ας μην έρθουν φίλοι στο σπίτι, όπως άλλες χρονιές. Ας μη βγω έξω, για να κάνω τα χριστουγεννιάτικα ψώνια. Ας μην πάω σε ρεβεγιόν. Ας μην ακούσω τα κάλαντα απ’ τα παιδιά της γειτονιάς. Αυτό που δεν αλλάζει είναι πως θα έχω δίπλα μου την οικογένειά μου, τον άντρα μου, τον γιο μου, τους γονείς μου, την αδελφή μου και τη δική της οικογένεια. (Όχι, καλέ! Μη βιάζεστε να με καταγγείλετε στον Χαρδαλιά ότι θα μαζέψω στο σπίτι μου τόσα άτομα! Απλώς, στον κάτω όροφο μένουν οι γονείς μου και στο διπλανό διαμέρισμα η αδελφή μου.) Αγκαλιές δεν θα κάνουμε (εξαιρείται ο σύζυγος και ο γιος), φιλιά δεν θα ανταλλάξουμε (και πάλι εξαιρείται ο σύζυγος και ο γιος), αλλά η αγάπη, η τρυφερότητα και η στοργή θα υπάρχει διάχυτη στην ατμόσφαιρα. Το ίδιο και η μυρωδιά απ’ τα φρεσκοψημένα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες. Θα χαμογελάμε και θα ευχόμαστε να είμαστε όλοι καλά και να περάσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα η δύσκολη τούτη κατάσταση. Θα δώσουμε τις ευχές μας στους φίλους μας μέσω τηλεφώνου ή διαδικτύου (τα καλά της τεχνολογίας) και θα περιμένουμε… την ηρωική έξοδο!

Χρόνια πολλά, λοιπόν, και καλά Χριστούγεννα σε όλους! Ίσως η πανδημία να κάνει πιο ουσιαστικό, τελικά, το νόημα των γιορτών, αφού μαθαίνουμε να εκτιμάμε την ίδια τη ζωή μας απ’ την αρχή, να αρκούμαστε σε απλά πράγματα. Να έχουμε πάνω απ’ όλα υγεία και να συνεχίσουμε να χαμογελάμε και ν’ αγαπάμε. Μακάρι το 2021 να φέρει στον καθένα μας αυτό που λαχταρά. Όσο για το 2020; Ας το αποχαιρετήσουμε, κρατώντας έστω και μια καλή στιγμή απ’ αυτό… (Δεν μπορεί, κάτι καλό θα έγινε μέσα σε δώδεκα ολόκληρους μήνες! Γιατί, αν αναλογιστούμε τα άσχημα… φύγε, φύγε 2020!)


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου