Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Η κ.ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟ "ΟΧΘΕΣ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΑ" ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16/6/2017 ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 17/6/2017 ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΦΟΥ!!!!

Η συγγραφέας Ευαγγελία Ευσταθίου 
θα υπογράψει αντίτυπα του καινούριου της βιβλίου
Όχθες και Κύματα
την Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017 19.00-21.00
στο βιβλιοπωλείο Πάπυρος

και το Σάββατο 17 Ιουνίου 2017, 20.00-22.30
στο Φεστιβάλ Βιβλίου Θεσσαλονίκης
(παραλία,περίπτερο 39-40).

Ούτε που μπορούσε να διανοηθεί η Μάγια Λοΐζου ότι το πολύτιμο βραχιόλι στο βάθος ενός ξεχασμένου κιβωτίου θα άλλαζε τόσο δραματικά τη ζωή της από τη στιγμή που το φόρεσε στο χέρι.
Ούτε που μπορούσε να διανοηθεί και ο Αδριανός Καίσαρης ότι η βίαιη πτώση από την κορυφή θα τον οδηγούσε πίσω στον κόσμο που κάποτε του στράγγισε ανελέητα καρδιά και νου, μετατρέποντάς τον σε ένα ψυχρό και αδίστακτο θηρίο.
Βαριά μυστικά και οδυνηρές αλήθειες απειλούν με όλεθρο το κάθε βήμα της Μάγιας, την ίδια ώρα που ο Αδριανός καλείται να γίνει πρωταγωνιστής σε ένα ανήθικο παιχνίδι με θύμα εκείνη.
Ακόμη και ο έρωτας μοιάζει να γίνεται εχθρός σε μια στιγμή που τα λάθη του παρελθόντος τούς φέρνουν αντιμέτωπους με θανάσιμους κινδύνους.
Κι όσο τα κύματα θεριεύουν, απειλώντας να παρασύρουν τα πάντα στο πέρασμά τους, οι ήσυχες όχθες φαντάζουν ολοένα και πιο μακρινές.
Όπλο ή γυάλινη ασπίδα η αγάπη; Άγριος βράχος ή απάνεμη όχθη το τέλος του δρόμου για το κύμα;
Νιώθοντας πολύ περήφανη για τα λόγια της, έκανε να τον προσπεράσει, αλλά το χέρι του, που τυλίχτηκε στο μπράτσο της και την τράβηξε κοντά του, εμπόδισε την περήφανη έξοδό της.
«Προς το παρόν δεν πρέπει να μάθει κανείς», της υπενθύμισε. «Έχω τον τρόπο να ξέρω ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεσαι και τι κάνεις. Μπήκες σε μια πολύ επικίνδυνη οικογένεια, Μάγια, θέλω να το θυμάσαι αυτό. Ξέρεις πράγματα για μας και για το παρελθόν, που ίσως θα ήταν καλύτερα να παραμείνουν θαμμένα. Θα σε επισκέπτομαι», της υποσχέθηκε κάπως απειλητικά. «Και, πίστεψέ με, έχω πολύ οξυμένη την ικανότητα να αντιλαμβάνομαι το ψέμα με μια απλή ματιά», έσκυψε και τη φίλησε στο μάγουλο παρατεταμένα. «Δώσ’ μου τώρα αυτή τη βαλίτσα», ακούμπησε την παλάμη του πάνω από τη δική της, που έσφιγγε μανιασμένα τη λαβή.
«Θα κατέβουμε κάτω με όλους τους τύπους. Αγαπημένοι και χαμογελαστοί. Σαν να είναι μια ακόμη μέρα από τις τελευταίες που ζήσαμε παρέα ανάμεσα στους λύκους».

Μέχρι τότε ας γνωρίσουμε την συγγραφέα κ.Ευαγγελία Ευσταθίου μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Ευαγγελία Ευσταθίου γεννήθηκε και µεγάλωσε στον Πειραιά.
Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τµήµα Δηµοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών και εργάζεται ως δασκάλα στη δηµόσια εκπαίδευση τα τελευταία δεκαεφτά χρόνια. Ξεκίνησε να γράφει από µικρή ηλικία, στην αρχή παραµύθια και στη συνέχεια διηγήµατα.
Ασχολείται επίσης µε τη ζωγραφική και τις κατασκευές από φυσικά υλικά. Μιλάει αγγλικά και ιταλικά.
Είναι παντρεµένη και έχει µία κόρη και έναν γιο.
Από τις Εκδόσεις Λιβάνη κυκλοφορούν επίσης τα βιβλία της Προσωπικές Στιγµές, Πέτρινοι Κύκνοι, Μ’ Άλλα Λόγια Σ’ Αγαπώ, Αν τον Άνεµο Ρωτήσεις, Μετά την Καταιγίδα, Το Γυάλινο Ρόδο, Βαθύ, Βελούδινο Σκοτάδι, Ψίθυροι στις Φλόγες, Οι Δεσμώτες των Σκιών και Πριν Χαθεί η Νύχτα.
e-mail επικοινωνίας: evadalia@yahoo.gr


ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο; Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;
Η πρώτη μου επαφή με το βιβλίο ήταν στην Ε΄Δημοτικού, έπειτα από δανεισμό από τη βιβλιοθήκη της τάξης. Το πρώτο βιβλίο που διάβασα ήταν ο «Πρίγκιψ και Φτωχός» του Μαρκ Τουέιν.

ΕΡΩΤΗΣΗ:2)Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Δεν μπορώ να πω ότι διαβάζω μόνο ένα συγκεκριμένο είδος βιβλίων. Διαβάζω τα πάντα ανάλογα με την περίσταση. Παραδέχομαι όμως ότι έχω μια μικρή προτίμηση στα αστυνομικά και τα ψυχογραφικά θρίλερ.

ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας είναι δύσκολο;
 Αγαπώ πολύ την Πολίνα Σίμονς, τον Τζο Νέσμπο, τον Στίβεν Κινγκ και πολλούς άλλους ξένες λογοτέχνες με κινηματογραφικό στιλ διήγησης. Από σύγχρονους  Έλληνες λογοτέχνες διαβάζω τους πάντες όταν έχω χρόνο, τόσο κλασσικούς όσο και σύγχρονους. Είμαι παμφάγο ον σε ό,τι αφορά τα βιβλία.

ΕΡΩΤΗΣΗ:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε τη συγγραφή;
Το έναυσμα για να ξεκινήσω τη συγγραφή ήταν η ανάγκη μου να δώσω διαφορετική εξέλιξη στις ιστορίες που διάβαζα. Έτσι, ξεκίνησα να γράφω τα πρώτα μου διηγήματα, που στη συνέχεια εξελίχθηκαν σε μικρά παραμύθια και αργότερα σε μυθιστορήματα.

ΕΡΩΤΗΣΗ:5)Πώς ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας «Όχθες και Κύματα»…γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και αυτό το εξώφυλλο;
Η συγγραφή του τελευταίου μου βιβλίου ξεκίνησε ένα απόγευμα του Σεπτέμβρη, ενώ όμως είχε ήδη γίνει η προετοιμασία του στο μυαλό καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. Δεν μπορώ να προσδιορίσω το ακριβές χρονικό σημείο που εμπνεύστηκα την ιστορία, γιατί το στήσιμο του σκελετού δεν είναι μια βραχύβια διαδικασία, αλλά μια συνεχής δράση μέσα στο μυαλό μου που τελειώνει μαζί με το βιβλίο. Επέλεξα αυτόν τον τίτλο γιατί ήθελα να δώσω έμφαση στην αντίθεση της ορμής-δύναμης και της γαλήνης-νηνεμίας. Το εξώφυλλο ήταν επιλογή του εκδοτικού που μου άρεσε πολύ και απλά τη συμπλήρωσα με την όχθη-σκακιέρα και το κύμα στα πόδια της κοπέλας.

ΕΡΩΤΗΣΗ:6)Σεμπάστιαν, Μάνος, Νίκολας, μερικοί από τους αγαπημένους μου ήρωες. Ποιον ήρωα ξεχωρίζετε από τα έργα σας και γιατί;
Μου είναι αδύνατο να ξεχωρίσω κάποιον ήρωα, γιατί όλοι είναι πνευματικά μου παιδιά και είμαι δεμένη εξίσου. Τους αγαπώ για διαφορετικούς λόγους τον καθένα. Έχω περάσει αλησμόνητες στιγμές μαζί τους.

ΕΡΩΤΗΣΗ:7)Υπάρχει κάποιο έργο που σας δυσκόλεψε στην ολοκλήρωσή του;
Κανένα από τα βιβλία μου δεν ήταν απόλυτα δύσκολο ή απόλυτα εύκολο να ολοκληρωθεί, γιατί όλα είναι δαιδαλώδη και πολυσύνθετα. Μια μικρή δυσκολία παραπάνω αντιμετώπισα με το Πριν Χαθεί η Νύχτα, κυρίως γιατί ήταν εντελώς έξω από την ψυχοσύνθεσή μου η προσωπικότητα του κακού της ιστορίας.

ΕΡΩΤΗΣΗ:8)Λαμβάνετε μηνύματα με απόψεις αναγνωστών; Πόσο σας επηρεάζουν οι παρατηρήσεις τους;
Λαμβάνω πολλά μηνύματα από τους αναγνώστες που διάβασαν κάποιο βιβλίο μου και θέλησαν να μου πουν την άποψή τους. Στην περίπτωση που εκφράζουν κάποια άποψη με τη μορφή παρατήρησης ή υπόδειξης, βεβαίως και τη λαμβάνω υπόψη. Αν είναι αξιοποιήσιμη για τις ανάγκες του εκάστοτε βιβλίου, τότε την εκμεταλλεύομαι προς όφελος του βιβλίου.

ΕΡΩΤΗΣΗ:9)Τελικά, συγγραφέας γεννιέσαι ή γίνεσαι;
Είναι μια πολύ ωραία ερώτηση, στην οποία δεν μπορώ να δώσω ωστόσο ξεκάθαρη απάντηση. Υπάρχουν περιπτώσεις που το έμφυτο ταλέντο παίζει τον καθοριστικότερο ρόλο στην ιδιότητα του συγγραφέα και άλλες που η εξάσκηση, σε συνδυασμό με το ταλέντο, μπορούν να συνεργαστούν περίφημα και να δώσουν ένα εξαιρετικό συγγραφικό αποτέλεσμα.

ΕΡΩΤΗΣΗ:10)Το καινούριο σας βιβλίο κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες, αλλά θα τολμήσω να ρωτήσω: έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε κάτι καινούριο; Μήπως έχετε και άλλες ανέκδοτες ιστορίες στα συρτάρια σας;
Η προετοιμασία του επόμενου βιβλίου στην παρούσα φάση είναι καθαρά πνευματική. Το σχηματίζω και το οπτικοποιώ στο μυαλό. Κάνω την έρευνα που απαιτείται. Μόλις βρω τις απαραίτητες συνθήκες θα ξεκινήσω τη συγγραφή του. Ευελπιστώ να γίνει σύντομα αυτό. Υπάρχουν πολλά ανέκδοτα βιβλία στα συρτάρια μου, γραμμένα πάνω από είκοσι πέντε χρόνια πριν, τα οποία είναι πολύ πιο μικρά και με μεγάλες τεχνικές αδυναμίες που τα καθιστούν ακατάλληλα για έκδοση.

ΕΡΩΤΗΣΗ:11) Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα;
Διαβάζω τα «Τρία Μαύρα Νούφαρα»- Michel Bussi

ΕΡΩΤΗΣΗ:12) Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά…
Η φράση που μου ταιριάζει είναι: «Μην αναβάλλεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα». Το τραγούδι που με αντιπροσωπεύει αυτήν την εποχή είναι «Το Κύμα»- Μέλισσες και η αγαπημένη μου ταινία είναι το «Όσα παίρνει ο άνεμος».

Ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες ερωτήσεις και τη φιλοξενία στο ενημερωμένο και έγκυρο blog σας. Να είστε πάντα καλά! Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι!

Με αγάπη κι εκτίμηση
Ευαγγελία Ευσταθίου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου