Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΣΤΕΡΗΣΕΩΝ-ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ 24ΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ
για το "ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΣΤΕΡΗΣΕΩΝ"
από τις εκδόσεις 24ΓΡΑΜΜΑΤΑ.












Ξεκίνησα να γράφω «Το Παιχνίδι Των Στερήσεων» το καλοκαίρι του 2017. Μέχρι να ολοκληρωθεί, μεσολάβησαν πολλά γεγονότα. Γεγονότα που με όργισαν, με πείσμωσαν, μου έδειξαν πως η συγγραφή έχει έναν και μοναδικό λόγο ύπαρξης στη ζωή μου. Να λέω αλήθειες στον Χάρη. Η συγγραφή να είναι ο καθρέφτης μου.
Μαζί του άλλαξα εγώ, μαζί του απελευθερώθηκε η γραφή μου. Από τα όποια στερεότυπα, εκδοτικές ή αναγνωστικές τάσεις. «Αλλάζουν οι άνθρωποι;» θα διαβάσει κανείς στις πρώτες του σελίδες. Αλλάζουν εκείνοι που είναι «καταδικασμένοι» στην αλλαγή, θα πάρει την απάντησή του ο αναγνώστης στις επόμενες.
Μαζί του, ήμουν «καταδικασμένος» να μάθω τι είναι σημαντικό, σχετικά με τη συγγραφή. Μαζί του, μπόρεσα να με φανταστώ για πρώτη φορά έξω απ’ τον χώρο των εκδόσεων. Δε μου ήταν δύσκολο πια να πάψω να φαντάζομαι το όνομά μου τυπωμένο στο εξώφυλλο κάποιου βιβλίου. Μαζί του, αγάπησα περισσότερο τους αγαπημένους μου. Εκείνους που ζουν έξω από τις λέξεις.
 Έπαιξα και εγώ το ίδιο παιχνίδι. «Να έχω και να μην έχω» όπως λέει η ηρωίδα μου, η Φανή. Και ήμουν καλά. Ήμουν και είμαι καλά, χωρίς να έχω.
Είναι μια κοινωνιολογική τοποθέτηση; Είναι μια ερωτική ιστορία; Ένα ακόμη περίεργο σύμπλεγμα πάθους; Μια απελπισμένη κραυγή; Ένα μανιφέστο; Μια μελέτη της ανθρώπινης ψυχής; Λέξεις παρατεταγμένες που προσπαθούν να αποδείξουν κάτι; «Το Παιχνίδι Των Στερήσεων» είναι ο δικός μου καθρέφτης. Αυτό με αφορά και αυτό μπορώ να πω στον αναγνώστη. Ένας καθρέφτης στον οποίο δύναμαι να με δω με αξιοπρέπεια. Και με την ίδια αξιοπρέπεια, τον προσφέρω για να δει όποιος διατίθεται και τον δικό του εαυτό, να διασταυρωθούν με ειλικρίνεια οι ματιές μας.

Οι τοπικές εφημερίδες της Αλεξανδρούπολης κάνουν πρωτοσέλιδο έναν θάνατο, αφήνοντας υπονοούμενα πως συνδέεται με ένα σκανδαλώδες σενάριο. Μία τριμελής ελληνική οικογένεια: πατέρας, μητέρα, γιος. Και εκείνη.Μια νέα κοπέλα από την Πορτογαλία.
Εισβάλλει στις ζωές τους ως ερωμένη του νεότερου μέλους. Τι είναι αυτό που έχει και τους τρομάζει; Τι αποζητούν όλοι τους από εκείνη; Πότε ο φόβος γίνεται πόθος και πότε ο πόθος γίνεται φόβος; Ποιος είναι το πρόβατο και ποιοι οι λύκοι; Ένα παιχνίδι λεπτών ισορροπιών, όπου οι νικητές ορίζονται όπως θα έπρεπε να ορίζονται και στην πραγματική ζωή: οι λιγότερο στερημένοι στην αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου