Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ "ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ" ΤΗΣ κ.ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΑΡΑΜΠΑΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/11/2017 ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΦΟΥ!!!

Οι εκδόσεις Όστρια και η συγγραφέας Κατερίνα Καραμπάση
σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου
"Ένας άντρας που γεννήθηκε για μένα"
που θα γίνει
Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017 στις 19.00
στο Ritz καφέ-τσαγερί
Θεσσαλονίκης
(Ελ.Βενιζέλου 1)


« Τρεις άνδρες. Ανάμεσα τους ένας συνδετικός κρίκος, η Ανδριάνα. Καθένας απ' αυτούς θα σημαδέψει κι ένα κομμάτι της ζωής της, παρελθόν, παρόν και μέλλον. Μέσα από μυστικά, αποκαλύψεις κι έναν έρωτα που έχει χάσει τον δρόμο του ,η τράπουλα θα ξαναμοιραστεί απ' την αρχή. Ποιοί όμως, θα συνεχίσουν να παίζουν; Κι όσοι παίξουν, θα καταφέρουν τελικά να κερδίσουν την παρτίδα απ' την Ανδριάνα ή όχι;».

Μέχρι τότε ας γνωρίσουμε την συγγραφέα κ.Κατερίνα Καραμπάση μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!!


 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αλεξανδρούπολη. Στα 16 της  παντρεύτηκε από έρωτα, ο οποίος μετρά μέχρι σήμερα 33 χρόνια γάμου. Έχει δυο κόρες και αν και είναι μόλις 47 ετών, είναι γιαγιά 4 εγγονών. Από πολύ μικρή ηλικία ξεκίνησε να γράφει παιδικά παραμύθια και μυθιστορήματα . Ήταν ο δικός της τρόπος έκφρασης.  Σήμερα, είναι μια συγγραφέας με αρκετές ηλεκτρονικές δημοσιεύσεις παιδικών παραμυθιών όπως  «Η Πλατανούπολη » και «Ο Λόγος και ο Αντίλογος ». Πρόσφατα εκδόθηκε το πρώτο της μυθιστόρημα από τις εκδόσεις Όστρια « Ένας άντρας που γεννήθηκε για μένα» κερδίζοντας πολύ καλές κριτικές και εντυπώσεις. Η αγάπη της για την συγγραφή την οδηγεί στην έμπνευση του κάθε βιβλίου . 

ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε; 
Μικρές ιστορίες και παραμυθάκια διάβαζα από πολύ μικρή ηλικία. Το βιβλίο όμως που θυμάμαι ακόμα και τώρα, μετά από τόσα χρόνια το διάβασα στα 8 μου και ήταν το γνωστό έργο του Σαίξπηρ « Ρωμαίος και Ιουλιεττα»

ΕΡΩΤΗΣΗ:2)Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Μου αρέσουν όλα τα είδη των βιβλίων. Συνήθως η επιλογή του αναγνώσματος μου γίνεται βάσει τη διάθεση μου. Εάν θα έπρεπε να ξεχωρίσω ένα είδος ,ίσως αυτό να ήταν το μυθιστόρημα.

ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας ...βάζω δύσκολα;
Αγαπώ πολύ τον Σαίξπηρ και τον Όσκαρ Ουάιλντ. Από τους Έλληνες, θα ξεχώριζα την Πηνελόπη Δέλτα και τον Ευγένιο Τριβιζά , καθώς έχω μια ιδιαίτερη αγάπη στα παιδικά βιβλία. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε; 
Νομίζω ότι  ήταν η ανάγκη μου  να εκφραστώ…  μετέφερα στο χαρτί , όλα όσα ένιωθα και σκεφτόμουν. Μέσα από την συγγραφή διοχετεύω όλοι μου την φαντασία και την δημιουργικότητά μου. Είναι  ένας τρόπος ξεκούρασης για μένα που με κάνει να νιώθω όμορφα.

ΕΡΩΤΗΣΗ:5)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας «Ένας άντρας που γεννήθηκε για μένα'' γιατί  επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και αυτό το εξώφυλλο;
Η έμπνευση του προήλθε μέσα από ένα συνειρμό σκέψεων. Κάποια στιγμή αναρωτήθηκα πόσο τυχερή ήμουν στην ζωή μου ,που αν και παντρεύτηκα μικρή ,γνώρισα έναν υπέροχο άνθρωπο που τον έχω δίπλα μου 33 χρόνια . Σκεφτόμουν λοιπόν, πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μου ,εάν είχα ακολουθήσει τις συμβουλές κάποιων δικών μου ανθρώπων…αν είχα αρνηθεί να τον παντρευτώ, τι θα είχε γίνει τελικά  στην ζωή μου;
Μέσα από αληθινά βιώματα στον περίγυρο μου και συμβατικές ανθρώπινες σχέσεις εμπνεύστηκα την Ανδριάννα….  μια γυναίκα της διπλανής πόρτας.  Η ιστορία του βιβλίου δικαιολογεί  απόλυτα τον τίτλο του. Υπάρχει ένα ιδανικό ταίρι για κάθε άνθρωπο εκεί έξω. Όσο για το εξώφυλλο , είναι μια σύντομη περιγραφή της ιστορίας μου με εικόνες.…σε προετοιμάζει για την πλοκή της ιστορίας και σε κάνει να αναρωτιέσαι πως συνδέονται όλα μεταξύ τους κάνοντας σε να θες να το διαβάσεις.

ΕΡΩΤΗΣΗ:6)Υπάρχει κάτι διαφορετικό σε αυτό το βιβλίο από τα προηγούμενα;;
Τα προηγούμενα ήταν παιδικά παραμύθια . Είναι το πρώτο μου εγχείρημα στο μυθιστόρημα. Απευθύνεται σε άλλο κοινό και σίγουρα για μένα είναι μια πρόκληση. 
ΕΡΩΤΗΣΗ:7)Ποιον ήρωα ξεχωρίζετε από τα έργα σας και γιατί;
Την Ανδριάννα σαφώς. Μια καθημερινή γυναίκα που λόγω απειρίας εγκλωβίζεται σε έναν γάμο χωρίς αγάπη, πάθος και δυνατές συγκινήσεις! Σ αυτό το μυθιστόρημα η ηρωίδα μας να παλεύει με τον ίδιο της τον εαυτό. Η Ανδριάννα πνίγεται…θέλει να βγει στην επιφάνεια του νερού και να αναπνεύσει! Αυτήν την αίσθηση την έχουμε ζήσει όλοι μας νομίζω…

ΕΡΩΤΗΣΗ:8)Υπάρχει κάποιο έργο σας που σας δυσκόλεψε στην ολοκλήρωση του;
Δεν έχει τύχει μέχρι τώρα να με δυσκολέψει κάποιο έργο μου.  Η μόνη μου δυσκολία είναι η έλλειψη χρόνου που αντιμετωπίζω…με αποτέλεσμα πολλές φορές να διακόπτεται ο ειρμός της σκέψης μου και να καθυστερώ την ολοκλήρωση του. Ευτυχώς είναι κάτι παρωδικό.

ΕΡΩΤΗΣΗ:9)Έχετε σκεφτεί τη μεταφορά κάποιου βιβλίου σας στη μικρή ή στη μεγάλη οθόνη;
Μου έχει περάσει από το μυαλό για να είμαι ειλικρινείς . Πιστεύω ότι  κάθε συγγραφέας θα ήθελε να δει, να παίρνει σάρκα και οστά το δημιούργημα του….

 ΕΡΩΤΗΣΗ:10)Λαμβάνετε μηνύματα με απόψεις αναγνωστών; Πόσο σας επηρεάζουν οι παρατηρήσεις τους?
Ναι, λαμβάνω διάφορα σχόλια και απόψεις.… μάλιστα μου αρέσει πολύ όταν κάποιος άνθρωπος αφιερώνει λίγο χρόνο ,ώστε να μου μεταφέρει τις σκέψεις του , είτε θετικές είτε αρνητικές. Με κάνει να γεμίζω ενέργεια και να θέλω να εξελίσσομαι. Πρωτίστως όμως  γράφω εκφράζοντας τον εαυτό μου. Σίγουρα, η αποδοχή του κοινού είναι κάτι σημαντικό για μένα, μιας και μοιράζομαι μαζί τους ένα κόμματι του εαυτού μου .

ΕΡΩΤΗΣΗ:11)Τελικά, συγγραφέας γεννιέσαι ή γίνεσαι; 
Ο άνθρωπος γεννιέται και στην πορεία γίνεται. Έτσι, συμβαίνει πιστεύω και με τον συγγραφέα. Έχει έμφυτο ένα ταλέντο που χρόνο με το χρόνο εξελίσσεται μέσω του διαβάσματος αλλά και πολλών άλλων ερεθισμάτων. Σημασία έχει αυτό που κάνεις να γίνεται με την καρδιά σου.… μόνο τότε το κάνεις καλά.

ΕΡΩΤΗΣΗ:12)Το τελευταίο σας δημιούργημα κυκλοφόρησε πριν ελάχιστες μέρες, αλλά θα τολμήσω να ρωτήσω αν έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε κάτι καινούριο? Μήπως έχετε και άλλες ανέκδοτες ιστορίες?
Ανέκδοτες ιστοριες έχω αρκετές, αλλά δεν έχει έρθει ακόμα ο καιρός τους. Αυτή την περίοδο συγγράφω ένα ακόμα μυθιστόρημα που ελπίζω να είναι ακόμα καλύτερο από το πρώτο….

ΕΡΩΤΗΣΗ:13)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα;
Έχω αρχίσει ένα εκπληκτικό λογοτεχνικό θρίλερ που λέγεται « Στις στάχτες» της Rosamund Lupton.

ΕΡΩΤΗΣΗ:14)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά…
 Τραγούδι: Αγαπημένο  Ελληνικό τραγούδι « Μόνο εσύ» του Γ. Σαμπάνη
Ταινία: Λατρεύω τις ελληνικές ταινίες…του παλιού καλού καιρού. Αγαπημένες όλες οι ταινίες του Λάμπρου Κωνσταντάρα.
 Η φράση σίγουρα είναι «Έχει ο θεός, όλα θα πάνε καλά…» Η αισιοδοξία είναι στην φύση μου εξάλλου …



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου