Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ-ΕΛΕΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ SILK

ΕΛΕΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
για το "Πέρα από τις σκιές" από τις εκδόσεις Silk.



















Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε το δεύτερο βιβλίο μου από τη Silk  με τον τίτλο “Πέρα από τις Σκιές”, μία ιστορία πολύ ξεχωριστή και ιδιαίτερη για εμένα. Κάθε φορά που ολοκληρώνω τη συγγραφή ενός βιβλίου είναι γλυκόπικρο το συναίσθημα. Έχω περάσει μήνες ολόκληρους να καρδιοχτυπώ μαζί με τους ήρωές μου, να μοιράζομαι τις στιγμές, τα συναισθήματά τους, τους προβληματισμούς, τους πόνους τους. Το Πέρα από τις Σκιές εκτυλίσσεται στη Ρώμη και στον θεσσαλικό κάμπο. Έχω μεγάλη αδυναμία στην Ιταλία και ιδιαίτερα τη Ρώμη οπότε δεν ήταν δύσκολη η απόφαση να τοποθετήσω την εξέλιξη της ιστορίας μου στην Αιώνια Πόλη. Επίσης, γεννήθηκα στη Λάρισα και πέρασα πολλές όμορφες στιγμές στο Πολυνέρι Φαρσάλων, έχω ανασάνει τα αρώματα και χρώματα της Θεσσαλίας. 
Το καστέλο που πρωταγωνιστεί στο μυθιστόρημα και όπου εκτυλίσσεται η ιστορία, είναι ένα κτήριο χτισμένο το 1485 από Βενετσιάνους άρχοντες οπότε εμπνεύστηκαν τον ήρωα μου Ιταλό δόγη ο οποίος κληρονομεί την περιουσία του παππού του και επιχειρεί στη Θεσσαλία. Άλλωστε, οι Ιταλοί είναι οι μεγαλύτεροι εισαγωγείς ντομάτας από την Ελλάδα. Ο Ραφαέλο είναι σοβαρός, αυστηρός, μετρημένος, φέρει βαρείς στους ώμους του τον τίτλο του και το καθήκον του. Η ηρωίδα μου, η Ελβίρα είναι Ελληνίδα, που γεννήθηκε στην Ιταλία και τη μεγάλωσε η γιαγιά της καθώς η μητέρα της την εγκατέλειψε αμέσως μόλις τη γέννησε. Είναι ένα ατίθασο πλάσμα, απολαμβάνει κάθε στιγμή, είναι αυθόρμητη. Ζει για το τώρα και λατρεύει τη νύχτα. Όταν για διάφορους λόγους αναγκάζονται να συζήσουν, μαθαίνουν να κάνουν τις υποχωρήσεις τους, να βλέπουν κάτω από την εικόνα, να γνωρίζουν τον εαυτό τους... Και καθώς ο καθένας φθάνει στην αυτογνωσία και μαθαίνει να αγαπά βαθιά και αληθινά, ανοίγοντας την καρδιά του, καταφέρνει να νικήσει τα σημάδια και τις σκιές του.
Είναι μια ιστορία έντονα συναισθηματική με αρκετά χιουμοριστικά αλλά και πολλά δραματικά στοιχεία με αποτέλεσμα να το ζω τόσο έντονα που να νιώθω πραγματικά τον πόνο των ηρώων του. Είναι ένα πολύ όμορφο ταξίδι... βιώνουμε τη μαγεία του έρωτα και της αγάπης, εξυμνείται η οικογένεια αλλά και αναδεικνύονται η γυναικεία δύναμη και θέληση. Ακολουθούμε τους ήρωες σ αυτό το μαγευτικό ταξίδι, βουτάμε στο συναίσθημα και νικάμε μαζί τους τις σκιές μας.

Μυστικά, ψέματα κι ένας έρωτας καταδικασμένος από το παρελθόν

Η ιδιότυπη τελευταία επιθυμία ενός Ιταλού μεγιστάνα των γεωργικών επιχειρήσεων εξαναγκάζει την Ελβίρα Ανδριανού να επιστρέψει στη γη και το χωριό της γιαγιάς της στη Θεσσαλία για τρεις μήνες, προκειμένου να έρθει σε επαφή με τις ρίζες της και την οικογένεια που δεν γνώρισε ποτέ.
Η νεαρή ζωγράφος και φωτογράφος μόδας, γνωστή στη Ρώμη για τα ερωτικά σκάνδαλα και την ξέφρενη ζωή της, υποτάσσεται στο θέλημα του εκλιπόντα προστάτη της και ξεκινά ένα ταξίδι στο παρελθόν της, γεμάτο προκλήσεις και αποκαλύψεις.
Αλλά γι’ αυτό που δεν είναι προετοιμασμένη είναι η σύγκρουση με το δόγη Ραφαέλο Άντζελο Μπαλντίνι, τον μοναδικό εγγονό και κληρονόμο του μεγιστάνα, ο οποίος είναι αποφασισμένος να εκδιώξει την τυχοδιώκτρια από τη γη και την περιουσία του. Ο Ραφαέλο θα πολεμήσει με νύχια και με δόντια να κρατηθεί μακριά της και να νικήσει την απαγορευμένη, από την τιμή και το αίμα, έλξη που αισθάνεται για τη γοητευτική εισβολέα.
Κι εκεί που η Ελβίρα έδειχνε ασυγκίνητη σε κάθε ανδρική καρδιά, νιώθει τον κόσμο της να συνθλίβεται από τη σαγήνη του εγωπαθή Ιταλού. Η κατάσταση περιπλέκεται όταν εμφανίζεται η πανέμορφη αρραβωνιαστικιά του, που θέλει να επιβεβαιώσει με κάθε τρόπο ότι ο γοητευτικός δόγης είναι δικός της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου