Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

ΒΑΘΥ ΡΗΓΜΑ-ΤΟΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

ΤΟΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
για το "Βαθύ ρήγμα" από τις εκδόσεις Πνοή.
















«Πολλά ταξίδια μακριά από τον εαυτό μου δε βοήθησαν τελικά. Όλες οι απαντήσεις όμως ήταν μέσα μου, αλλά δεν είχα τη δύναμη ούτε να ρωτήσω».
 Δε θα μας σώσει κανείς παρά μόνο ο ίδιος μας ο εαυτός. Σε μια κοινωνία που αποφεύγει συστηματικά τον πόνο και ο άνθρωπος προσπαθεί διαρκώς να ξεφύγει  από τον πιο δύσκολο επικριτή του που δεν είναι άλλος από τον εαυτό του, ο ήρωας του βιβλίου μου Σωτήρης Τριανταφύλλου γεννιέται στο μυαλό μου αλλά γεννιέται και ξαναγεννιέται στις σελίδες του.
Εγκλωβίζεται σε χαλάσματα μετά από φυσική καταστροφή και αγωνίζεται αρχικά να σώσει το σώμα του. Προβάλλει το εγώ του, επιδεικνύει αυτοπεποίθηση και υπεροψία. Όταν φαίνεται να χάνει τη μάχη όμως προσπαθεί να σώσει την ψυχή του. Αφού δεν  μπορεί να κάνει μια νέα αρχή προσπαθεί να δώσει ένα νέο τέλος. Δεν παραιτείται όταν τα ψυχικά ρίχτερ μεγαλώνουν, αγωνίζεται να βρει την ελπίδα και το φως όταν όλα του δίπλα είναι σκοτάδι. Πλάι  του ένας εικονικός φίλος και μια πόρνη που τον βοηθάει να εξομολογηθεί τις παλιές αμαρτίες και να «κοινωνήσει» τη νέα ζωή. Θάβει πιο βαθειά στο χώμα τον παλιό του εαυτό και προσπαθεί να ξαναγεννηθεί ψάχνοντας την αληθινή φιλία και την ελπίδα. Δεν έχει  σημασία  αν θα ζήσει στο τέλος. Φτάνει που ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΟΡΘΙΟΣ.

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τον συγγραφέα ΕΔΩ
"Κανείς δεν μπορεί να γυρίσει πίσω τη ζωή και να κάνει μια νέα αρχή, αλλά μπορεί σήμερα να κάνει ένα νέο τέλος".

Έχει σαστίσει. Σκοτάδι και πόνος. Ό,τι κι αν έγινε, ήταν δυνατό. Δίπλα του χαλάσματα, έπιπλα και μια γυναίκα νεκρή. Αυτός όμως πρέπει να επιζήσει, πρέπει να γυρίσει στη ζωή που έχτισε με μεγάλο αγώνα. Τίποτα δεν του χαρίστηκε. Πέρασε πολλά, αλλά δεν το έβαλε κάτω.

Αρνείται να αποδεχτεί τη νέα πραγματικότητα. Προσποιείται ότι ακολουθεί το καθημερινό πρόγραμμα στην εταιρία που διευθύνει, φτιάχνει λίστες, στήνει εικονικούς διαλόγους με τον μοναδικό του φίλο. Μέσα στα όνειρα, στις παραισθήσεις, πρόσωπα από το βασανιστικό του παρελθόν τον επισκέπτονται και ζητάνε απαντήσεις. Δεν μπορεί να τ αντέξει κι αυτό. Σκέφτεται ότι έξω υπάρχει ζωή, υπάρχει φως, τουλάχιστον γι αυτόν.
Ή μήπως όχι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου