Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

ΧΑΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ-ΜΑΡΙΑ ΙΑΤΡΙΔΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

ΜΑΡΙΑ ΙΑΤΡΙΔΗ
για το "Χαράζοντας τα σύννεφα" από εκδόσεις Πνοή.















«Συνέχισε να γράφεις» διάβασα συγκινημένη την ατάκα της αγαπημένης μου φίλης στο τέλος του γράμματος που μου είχε στείλει. Μέναμε μακριά τότε και μας ένωνε η αλληλογραφία. Κι έτσι πράγματι συνέχισα να γράφω ποιήματα για πολλά χρόνια ώσπου πήρα την απόφαση να τα εκδώσω! Ήθελε δύναμη να αποφασίσεις πως πλέον τις πιο βαθιές σου σκέψεις, φόβους, επιθυμίες δεν θα τις διάβαζε μόνο η κολλητή σου αλλά άγνωστος κόσμος.
Το ’πες λοιπόν και το ’κανες να χαράξεις νέο μονοπάτι στη ζωή σου. «Χαράζοντας τα σύννεφα» ο τίτλος της ποιητικής μου συλλογής εμπνευσμένος από το πρώτο ποίημα του βιβλίου: «Αλαλούμ». Εκεί όπου αναφέρεται χαρακτηριστικά για τον εκάστοτε ποιητή που βρίσκεται στον ουρανό: «Για πένα του παίρνει τον κεραυνό και χαράζει τα σύννεφα. Οι σταγόνες είναι οι συλλαβές των λέξεών του…».
Οι ομορφιές του κόσμου γύρω μας -ναι, υπάρχουν- αποτέλεσαν βασική πηγή έμπνευσής μου για όλα τα ποιήματα. Και φυσικά ο έρωτας και η αγάπη έχουν την τιμητική τους. «Γράφω για να αδειάζω το μυαλό μου αλλά η καρδιά μου δεν αδειάζει ποτέ…» -από το ποίημα: «Η δικιά μου πραγματικότητα».
Τιμή μου, λοιπόν, θα είναι να με διαβάσετε και να τολμήσετε να χαράξετε το δικό σας σύννεφο... Λέγοντας αυτό που νιώθετε; Γράφοντάς το; Κάνοντάς το; Ό,τι σας εκφράζει… Εκφραστείτε!

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τη συγγραφέα ΕΔΩ

Το «Χαράζοντας τα σύννεφα» είναι μια ποιητική συλλογή, ή αλλιώς... συλλογή εικόνων. Εικόνες που έχουν χαραχθεί στο μυαλό της συγγραφέως αλλά κυρίως στην καρδιά της και αποφάσισε να τις «ζωγραφίσει» στο χαρτί. Τα... χρώματα ποικίλουν ανάλογα με τα συναισθήματα. Αγάπη, έρωτας, πόνος, ελπίδα... Τα άψυχα ζωντανεύουν και μιλούν. Το φεγγάρι, τα αστέρια, τα σύννεφα, το τούνελ... Και η ψυχή μας ταξιδεύει με προορισμό το άγνωστο, αποφασισμένη να χαράξει τη δική της πορεία στο βιβλίο της ζωής. Ξεφυλλίστε το και ετοιμαστείτε για ένα μοναδικό ταξίδι συναισθημάτων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου