Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΨΕΜΑ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΕΛΑ'Ι'ΔΗ-MARADEL BOOKS

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΕΛΑ'Ι'ΔΗ
για το "Παγιδευμένοι στο ψέμα" από τις εκδόσεις Maradel books.















Πρόσφατα κυκλοφόρησε, από τις εκδόσεις Maradel Books, το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο «Παγιδευμένοι στο ψέμα», το οποίο έχει βραβευτεί σε παγκόσμιο διαγωνισμό ως «Εθιστικό ανάγνωσμα».
Η ιστορία αυτή ξεκίνησε να πλάθεται στο μυαλό μου, αναπάντεχα. Αφορμή ήταν δυο εσωτερικοί μονόλογοι, ένας από τη μεριά του ήρωά μου, του Άκη και ένας από την πλευρά της ηρωίδας μου, της Φένιας.
Οι σκέψεις τους ήταν τόσο δυνατές που με συγκλόνισαν, γι’ αυτό κάθισα αμέσως να τις καταγράψω. Έπειτα άρχισαν να στήνονται εικόνες, διάλογοι, σκηνές ολόκληρες, γεγονότα που διαδέχονταν το ένα το άλλο με ορμή, μέχρι που τελικά έγραψα τη λέξη τέλος.
Χρειάστηκα πολύ καιρό για να την ολοκληρώσω και ακόμα περισσότερο για να πραγματοποιήσω τις αλλαγές και τις προσθήκες που έφεραν το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό που θα κρατήσει ο αναγνώστης που θα επιλέξει να το διαβάσει.
Όλο αυτό το διάστημα ζούσα μαζί με τους ήρωες. Τους κουβαλούσα μέσα μου, τους άκουγα, τους ένιωθα! Βίωσα κάθε χαρά και κάθε δάκρυ τους σαν να ήταν δικό μου.
Πρόκειται για μια ιστορία γεμάτη πάθος, μίσος, ίντριγκα, ψέματα, λάθη. Μια ιστορία που θέλει να δείξει τη δύναμη της αγάπης, της αλήθειας αλλά και της συγχώρεσης!
Όλα αρχίζουν όταν η Μυρσίνη, αδελφή της ηρωίδας, χάνει τα λογικά της, εξαιτίας ενός άντρα που της φέρθηκε άσχημα και η Φένια αποφασίζει να εκδικηθεί. Μαθαίνοντας την ταυτότητα του άντρα αυτού, οδηγείται στην εταιρεία του, με σκοπό να την προσλάβουν ως γραμματέα κι από εκεί να κάνει τα πάντα για να τον καταστρέψει! Αυτό που δεν περίμενε ήταν ότι θα την γοητεύσει ο εργοδότης της και πως θα τον δει ως άλυτο γρίφο! Ένας άντρας, δυο πρόσωπα! Από την άλλη ο Άκης, θα νιώσει να γεννιούνται μέσα του συναισθήματα για την νέα του υπάλληλο, χωρίς να γνωρίζει τους λόγους που την οδήγησαν κοντά του. Κάπως έτσι θα ξεκινήσει μια μάχη με τον φτερωτό θεό του έρωτα, αλλά και τους εαυτούς τους! Μόνο που τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται και το παρελθόν κρύβει παγίδες, ψέματα, μυστικά και εφιάλτες!
Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω την κυρία Πατέρα για τη δυνατότητα να παρουσιάσω το βιβλίο μου και εύχομαι όποιος αποφασίσει να το διαβάσει, να παγιδευτεί από τις λέξεις και τους ήρωές μου, να τους ‘δει’ να ζωντανεύουν και να νιώσει όλα εκείνα τα συναισθήματα που βίωσα κι εγώ κατά την διάρκεια της συγγραφής του.

ΦΕΝΙΑ ΑΚΗΣ 

Όταν αποφάσισε να εκδικηθεί τον άντρα που οδήγησε την αδελφή της στην παραφροσύνη, δεν πίστευε πως σύντομα θα βρισκόταν αντιμέτωπη με το μεγαλύτερο δίλημμα της ζωής της!

Όταν την προσέλαβε στην εταιρία του, δεν θα μπορούσε να γνωρίζει τους λόγους που την οδήγησαν εκεί. Πολύ περισσότερο δε, δεν θα μπορούσε να φανταστεί πως θα έφτανε να αγαπάει και να μισεί την ίδια γυναίκα, το ίδιο λεπτό!

Η γνωριμία τους προμελετημένη! Το πάθος που ξυπνά μέσα τους απρόσμενο! Ο έρωτάς τους καταιγιστικός, τα συναισθήματά τους φωτιά που απειλούν να τους κάψουν. Μυστικά, λάθη, ψέματα και εφιάλτες από το παρελθόν, απειλούν την ήδη εύθραυστη σχέση τους. Οι δυο τους βρίσκονται "Παγιδευμένοι στο Ψέμα". Θα καταφέρει ο έρωτας τους να επιβιώσει; Η αγάπη τους θα φανεί αρκετά δυνατή για να συνεχίσουν να είναι μαζί ή θα αφήσουν τα λάθη να τους χωρίσουν για πάντα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου