Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΟΥΝΗ-ΟΙ ΝΥΜΦΕΣ ΤΗΣ ΕΡΟΙΒΙΑΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΑΤΙ

Κάποιοι λένε πως η ζωή μου γράφτηκε από την πένα της μοίρας και της κακοτυχιας.... Πως η μητέρα μου η Θεοδώρα και η γιαγιά μου η Λενιω όσο κι αν πάλεψαν με τις Ερινυες της καλά κρυμμενης τους ζωής, χάθηκαν στα μονοπάτια του σκότους και της βαθιάς θλίψης. Ελπίζω μέσα από τούτη την ιστορία να καταφέρω, έστω και για λίγο, να βιώσετε όσα και εγώ πίσω από τα τείχη του κάστρου και της παλιάς πόλης. Λίγοι με αγάπησαν και πάλεψαν μαζί μου για να γλιτώσω από την άσχημη μοίρα μου και την κατάθλιψη. Δεν ξέχασα πότε πια είμαι και ούτε πρόκειται. Ονομάζομαι Δάφνη Μητροπουλου από τα ξακουστα Γιάννενα και σας εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου:
Πόνος και θλίψη να μη σας βρει ετουτες τις Άγιες μέρες. Αφήστε το θείο φως να λάμψει στις ψυχές σας χαρίζοντας σε όλους το πιο γλυκό σας χαμόγελο. Καλές Γιορτές! !!!


Ιωάννινα, 1943

Λίγο πριν ξεσπάσει ο πόλεμος, δυο νέοι, η Λενιώ και ο Εντίν, μέσα στα σοκάκια του Κάστρου ζουν, μα και κρατούν κρυμμένο τον μεγάλο έρωτά τους. Εκείνη μια πανέμορφη Γιαννιώτισσα και εκείνος ένας Εβραίος που τη λατρεύει περισσότερο και από τη ζωή του. Θα καταφέρουν να ζήσουν μαζί;

Χωριό Μυροδάφνη, 1960

Η Θεοδώρα προσπαθεί να σπάσει τα δεσμά της οικογένειάς της, να απαλλαγεί μια και καλή από την καταστροφική μητέρα της. Παντρεύεται τον αγαπημένο της Κωνσταντή και για να γλιτώσουν από τη μανία της ταξιδεύουν μέχρι την Πελοπόννησο στο χωριό Κρυονέρι. Μα και εκεί η τύχη δε θα τους χαμογελάσει.

Ιωάννινα, 2014

Η Δάφνη Μητροπούλου, υποβασταζόμενη από τον γιο και την κόρη της, σπαράζει πάνω από το μνήμα του αγαπημένου της συζύγου, του Άκη, αφού ήταν θέλημα Θεού να σταθεί στο πλευρό του.

Τρεις γυναίκες ενώνουν τις ζωές τους και το κουβάρι της μοίρας ξετυλίγεται αφήνοντας πίσω του λάθη, πάθη, μυστικά και αμέτρητο πόνο, τόσο στις ίδιες όσο και στα αγαπημένα τους πρόσωπα που ζουν μαζί τους.

Θα μπορέσει άραγε η μεγάλη, βαθιά λίμνη να τα σκεπάσει για πάντα και να τα κρατήσει στον βυθό της ή θα τα ξεβράσει στις καλαμιές, όπου πριν πολλά χρόνια οι Νύμφες της Εροιβιάς έλουζαν τα χρυσαφένια τους μαλλιά τις έναστρες νύχτες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου