ΦΙΛΟΜΗΛΑ ΛΑΠΑΤΑ
για το "ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ-
LACRYMA CHRISTI"
Ιστορικό μυθιστόρημα
Η τριλογία της Διασποράς 2
από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ.
«Με λένε Λάκρυμα Κρίστη Ρούγιου, όμως, παρά το πομπώδες όνομά μου, που θα έπρεπε να εμπνέει σεβασμό, κρυφά όλοι με αποκαλούν Maledetta, δηλαδή κακορίζικη. Γεννήθηκα στη Σαρδηνία, ένα νησί που έχει έναν περίεργο άγριο αέρα και κατοικείται από μια ράτσα ανθρώπων κοντών, δραστήριων και θαρραλέων, των οποίων οι μυστηριώδεις ρίζες είναι ανεξήγητες. Όταν κοιτάζω πίσω στη δική μου αρχή, βλέπω πως ήταν κάθε άλλο παρά συνηθισμένη…»
Μέσα από τις περιπέτειες μιας ασυνήθιστης γυναίκας, Ελληνίδας από τη Magna Grecia (Μεγάλη Ελλάδα) του 1850, θίγονται σπουδαία θέματα, όπως οι πρωταρχικές θεμελιώδεις σχέσεις μας με τους γονείς και τον Θεό, η υποκρισία της κοινωνίας και της Εκκλησίας, ο θυμός, το μίσος και η εκδίκηση, η αγάπη και ο έρωτας, οι πολύ προσωπικές μας σχέσεις και η συγχώρεση ως στάση ζωής και ανάγκη για ειρήνη.
Η ηρωίδα του μυθιστορήματος, ένας ορκισμένος εχθρός του εαυτού της, παντρεμένη με τον επιχειρηματία-οινοπαραγωγό Άγγελου Ρούγιου, έχει περάσει μια εφηβεία τραυματισμένη, μια νιότη σπαταλημένη και μια ωριμότητα πονεμένη. Τώρα, ανίκανη να ονειρευτεί, να νιώσει χαρά και να βρει ικανοποίηση, έρχεται, επιτέλους, αντιμέτωπη με τους δαίμονες που πενήντα χρόνια μεγαλώνει μέσα της, και ξεκινάει ένα οδυνηρό οδοιπορικό προς την αυτογνωσία.
για το "ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ-
LACRYMA CHRISTI"
Ιστορικό μυθιστόρημα
Η τριλογία της Διασποράς 2
από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ.
Με άξονα τη ζωή
της ηρωίδας μου Λάκρυμα Κρίστι, Ελληνίδας της Σαρδηνίας και γεννημένης το 1850,
φιλοτεχνώ μια ψυχαναλυτικών αποχρώσεων τοιχογραφία εποχής για τους Έλληνες της
Σαρδηνίας και Σικελίας του 19ου αιώνα.
Το μυθιστορήμά
μου ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ-LACRYMA CHRISTI είναι η οδυνηρή
πορεία μιας ασυνήθιστης γυναίκας προς την αυτογνωσία και τη συναισθηματική
χειραφέτηση. Η ηρωίδα του μυθιστορήματος, ένας ορκισμένος εχθρός του εαυτού
της, παντρεμένη με τον επιχειρηματία-οινοπαραγωγό Άγγελου Ρούγιου, έχει περάσει
μια εφηβεία τραυματισμένη, μια νιότη σπαταλημένη και μια ωριμότητα πονεμένη.
Τώρα, ανίκανη να ονειρευτεί, να νιώσει χαρά και να βρει ικανοποίηση, έρχεται,
επιτέλους, αντιμέτωπη με τους δαίμονες που πενήντα χρόνια μεγαλώνει μέσα της,
και ξεκινάει ένα οδυνηρό οδοιπορικό προς την αυτογνωσία.
Πολλές από τις
δευτερεύουσες ιστορίες του πολυπρόσωπου μυθιστορήματος είναι αληθινές, γιατί έμπνευση
αντλώ καθημερινά από την ίδια τη ζωή. Η ζωή είναι γεμάτη μυστήριο, περίεργες
συμπτώσεις και ιστορίες ανθρώπων που, μέσα στην πολυπλοκότητά τους,
μετατρέπονται σε μυθιστορηματικές. Εγώ προσπάθησα να φανταστώ τη ζωή αυτών των
ανθρώπων, τις επιλογές τους, πώς αισθάνονται, τι σκέφτονται και τις πιθανότητες
που έχουν για να ευτυχήσουν. Όλα είναι πιθανά να συμβούν για τους ήρωές μου.
Εγώ αποφασίζω, πάντα όμως με βάση μια δική μου συναισθηματική αλήθεια. Παρότι,
λοιπόν, δεν έχω τις εμπειρίες της ηρωίδας μου, το μυθιστόρημα ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ
ΧΡΙΣΤΟΥ είναι η ιστορία των δικών μου συναισθημάτων.
Το βιβλίο είναι μια πρόταση για θετική αντιμετώπιση
της ζωής. Ελπίζω πως μέσα από τις επιλογές και τις ζωές των ηρώων μου, οι
αναγνώστες θα έχουν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν κομμάτια από τον εαυτό τους
και τη δυνατότητα να επανεξετάσουν και να εκτιμήσουν τη δική τους ζωή.
Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ |
Μέσα από τις περιπέτειες μιας ασυνήθιστης γυναίκας, Ελληνίδας από τη Magna Grecia (Μεγάλη Ελλάδα) του 1850, θίγονται σπουδαία θέματα, όπως οι πρωταρχικές θεμελιώδεις σχέσεις μας με τους γονείς και τον Θεό, η υποκρισία της κοινωνίας και της Εκκλησίας, ο θυμός, το μίσος και η εκδίκηση, η αγάπη και ο έρωτας, οι πολύ προσωπικές μας σχέσεις και η συγχώρεση ως στάση ζωής και ανάγκη για ειρήνη.
Η ηρωίδα του μυθιστορήματος, ένας ορκισμένος εχθρός του εαυτού της, παντρεμένη με τον επιχειρηματία-οινοπαραγωγό Άγγελου Ρούγιου, έχει περάσει μια εφηβεία τραυματισμένη, μια νιότη σπαταλημένη και μια ωριμότητα πονεμένη. Τώρα, ανίκανη να ονειρευτεί, να νιώσει χαρά και να βρει ικανοποίηση, έρχεται, επιτέλους, αντιμέτωπη με τους δαίμονες που πενήντα χρόνια μεγαλώνει μέσα της, και ξεκινάει ένα οδυνηρό οδοιπορικό προς την αυτογνωσία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου