Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

ΧΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ
για το "ΚΛΕΨΥΔΡΑ"
από τις εκδόσεις ΠΝΟΗ.

















Η «Κλεψύδρα» είναι ένα μυθιστόρημα που προέκυψε ως ανάγκη δική μου να περπατήσω λίγο τα βήματα του χρόνου και να καταλάβω πού με πάει. Όπως συνηθίζω να λέω, επειδή άλλαξαν αρκετά οι συσχετισμοί στη ζωή μου τα τελευταία χρόνια, το βιβλίο αυτό λειτούργησε περισσότερο αποσυμπιεστικά. Οι δικές μου αλήθειες και οι ιστορίες των γύρω μου μαζί με αρκετή φαντασία δημιούργησαν μία ιστορία με φόντο τα Αναφιώτικα που περιστρέφεται γύρω από τον έρωτα, την απληστία, τη διαφθορά και όλα αυτά που θέλουμε φαινομενικά να ξορκίσουμε, αλλά ίσως ενδόμυχα τους επιτρέπουμε να μας παρασύρουν.  Οι ήρωες είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας, αλλά με αρκετά εσωτερικά διλήμματα. Επιδίδονται σε ένα διαρκές κυνήγι της ευτυχίας, προσπαθώντας να ισορροπήσουν ανάμεσα στα θέλω και στα πρέπει τους. Θα έλεγα ότι οι πράξεις τους τοποθετούν έναν καθρέφτη μπροστά τους, ο οποίος τους αναγκάζει να εξομολογηθούν, ίσως και να απολογηθούν για αυτή την έλξη που αισθάνονται για ό,τι τους καταστρέφει.  Η αλήθεια είναι ότι κάθε συγγραφική διαδικασία έχει έναν μυστηριακό χαρακτήρα. Αισθάνομαι ότι περισσότερα σου παίρνει και λιγότερα σου δίνει, αλλά με έναν μαγικό τρόπο, στο τέλος αισθάνεσαι πλήρης και έτοιμος για νέες περιπέτειες. Η έκδοση της Κλεψύδρας συνδυάστηκε με την περίοδο του γάμου μου και για αυτό το λόγο δεν θα μπορούσε παρά να λειτουργεί συμβολικά για εμένα. Όταν, λοιπόν, φτάνουμε στην τελευταία σελίδα του βιβλίου, ο αναγνώστης μπορεί να βρει μια από τις πλέον αγαπημένες μου φράσεις. Είναι, ίσως, το μάθημα που πήρα τα τελευταία χρόνια και συνεχίζω να το έχω πάντα μπροστά μου σε ό,τι κάνω. «Κι αν σου λένε ότι δεν γίνεται, γίνεται εσύ να απαντάς». Τόσο απλό και συγχρόνως τόσο ουσιαστικό μήνυμα. Αρκετές φορές έχω αναρωτηθεί ποιo θα μπορούσε να είναι το κίνητρο ενός αναγνώστη να επιλέξει την Κλεψύδρα ανάμεσα στα άπειρα βιβλία που μπορεί να βρει. Θα έλεγα ότι τόσο το «Εκεί Που Πετάει Ο Νους» όσο και η «Κλεψύδρα», που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Πνοή, είναι η κατάθεση της προσωπικής αλήθειας ενός νέου ανθρώπου, που συνεχίζει μέσα από τη συγγραφή να βρει τον προσανατολισμό του. Το αν αξίζει να βρίσκεται στις βιβλιοθήκες θα το κρίνει ο ίδιος ο Χρόνος, όταν ... αδειάσει η Κλεψύδρα. 


Χάρης Βασιλάκος 


Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τον συγγραφέα ΕΔΩ
Με φόντο τα Αναφιώτικα, η Κλεψύδρα είναι μια ιστορία που περιστρέφεται γύρω από τον χρόνο και τη χαοτική αναζήτηση της αγάπης. Μια διεισδυτική αποτύπωση του ψυχισμού της σύγχρονης κοινωνίας· του χρηματιστηρίου, της διαφθοράς, της οικονομικής κρίσης και της ανθρώπινης απληστίας.

Τρεις κινηματογραφικές λήψεις με κεντρικό άξονα την οικογένεια Βερνάρδου, τα ένοχα μυστικά της και τα παιχνίδια της μοίρας. Τρία κάδρα ενός στιλιζαρισμένου ερωτικού δράματος με αποχρώσεις ψυχολογικού θρίλερ. Οι προβληματικοί χαρακτήρες, εγκλωβισμένοι ασφυκτικά σε κλειστοφοβικές σκέψεις και βίαια διλήμματα, ραμμένοι σ’ ένα διαρκές παιχνίδι με την υπαρξιακή αγωνία, έλκονται από αυτό που τους τρομάζει.
Μια μελαγχολική και ρετρό Πλάκα στήνει το πλαίσιο μέσα στο οποίο η κυνική πραγματικότητα θα πλέξει τον κύκλο της, μέχρι να ρίξει τους τίτλους τέλους…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου