Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

"ΑΝΑ-ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ" -ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΚΤΟΣ

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ
για το "ΑΝΑ-ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ"
από τις εκδόσεις ΚΑΚΤΟΣ.








Σκέψεις και συναισθήματα που με οδήγησαν στις ΑΝΑ-ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ.

Μια ματιά γύρω μας και συναντάμε μέσα στη πατρίδα αλλά και στις γειτονιές του κόσμου τους λαούς να ταλαιπωρούνται έως και να βασανίζονται όταν το κοινό συμφέρον εξουσίας και πολιτών είναι απών!  Η ζωή απαιτητικήμας καλεί με όπλα μας την λογική και την ελευθέρα βούληση των επιλογών να αναλάβουμε εμείς την διαμόρφωσης της ποιότητας της ζωής μας! Τον προστατευμένο παράδεισο τον χάσαμε ανεπιστρεπτί! Δική μας η ευθύνη για τη ζωή μας. Κύριο μέλημα η αντίστασή μας απέναντι στην διάβρωση της συνείδησης και στη ποδηγέτηση που επιδιώκουν σε βάρος μας όσοι κινούν τα νήματα της ζωής μας, οι οποίοι με όπλα τους την παραπληροφόρηση που σπέρνει τη  πλάνη των εικασιών στη θέση της αλήθειας και της υγιούς πληροφόρησης που στερούμαστε, παράλληλα με τα συνεχή οικονομικά προβλήματα και τη κρίση των αξιών που ζούμε, μας κρατάνε συνεχώς «ομήρους» της πρωταρχικής ανάγκης της επιβίωσης που έχει γίνει για πολλούς συμπολίτες μας ανέλπιδος αγώνας καθημερινός, με αποτέλεσμα,  διαρκώς απασχολημένοι, απογοητευμένοι, αγανακτισμένοι,  αποπροσανατολισμένοι από την έξοδο των προβλημάτων μας να μη μπορούμε να αντισταθούμε στα σχέδια της εκάστοτε εξουσίας που γίνονται σε βάρος μαςγια δικό της όφελος!  Αποτέλεσμα? Όσο δεν αντιμετωπίζονται τα προβλήματα και  δεν γίνεται καμιά προσπάθεια  ανάκαμψης, ανάπτυξης, παραγωγής και προόδου,  η νομοτέλεια των πραγμάτων λέει ότι δρομολογούνται τα χειρότερα! Και αν δεν μπορούμε σαν πολίτες να καταλάβουμε τι πραγματικά συμβαίνει για να αντισταθούμε  «…προορισμένοι είμαστε να ματώσουμε προκειμένου να νοιώσουμε πως απαντάει ο πόνος στις λάθος αποφάσεις στις διαφορετικές της ζωής μας εκφάνσεις, τι  μας χρεώνει σε βάσανα και δυστυχία της αλήθειας η δυστοκία, μαθαίνοντας  επώδυνα στη πράξη  στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα όταν όνειρο πια θα είναι να ζούμε σαν πρώτα»  
Προς τούτο, η ευθύνη της προσωπικής συμμετοχής του καθένα μέσα στη γενικότερη συλλογική προσπάθεια για έξοδο από τις δυσκολίες  με οδήγησε στην επιλογή μου να θέλω να είμαι κυρίως χρήσιμη με τον λόγο μου. γιατί αυτό έχει ανάγκη πιο πολύ η κοινωνία μου σήμερα.  «Εγώ θα σώσω τον κόσμο!» είπε ο Ν. Καζαντζάκης, « Ο καθείς και τα όπλα του» είπε ο Ελύτης και ο Αριστοτέλης μας δείχνει τον δρόμο της πραγμάτωσης.  «Πολιτικό ον ο άνθρωπος, μας λέει,   καλείται να ασκεί  έλεγχοστην εξουσία  για καλύτερη απονομή δικαιοσύνης» Αυτή την απονομή δικαιοσύνης που στερείται ο σύγχρονος αγωνιζόμενος άνθρωπος επιδιώκω και εγώ με τα ποιήματά μου τα οποία καταθέτω στη  κρίση του κάθε αναγνώστη στη προσδοκία μου να συναντήσω συνοδοιπόρους στην αφύπνιση των ερωτηματικών που γεννάνε τα «σκηνικά» ζωής έτσι όπως ξεδιπλώνονται ποίημα - ποίημα μέσα στη ποιητική μου συλλογή, στη προοπτική να μπορέσουν να οδηγήσουν σε απαντήσεις οι οποίες περασμένες με αντίστοιχες πράξεις μέσα στη ζωή να είναι ικανές να φέρουν επαναπροσδιορισμούς και ΑΝΑ-ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ για άρση των  σκηνικών αγωνίας που βασανίζουν τον σύγχρονο άνθρωπο - όπως δείχνει και το εξώφυλλο του βιβλίου, πίνακας του διακεκριμένου ζωγράφου Αντώνη  Απέργη που υπήρξε και δάσκαλός μου. Εύκολο δεν είναι , αναγκαίο όμως είναι  και αν δεν θελήσουμε, δεν μπορέσουμε ή δεν ασχοληθούμε σαν σύνολο και κοινωνία  για την ανατροπή, προσωπικά …«Το δυσβάστακτο Σήμερα σμιλεύω με κόπο, Μελλοντικό να γίνει στα μέτρα της καρδιάς. Κι αν…σε  δύσκολους καιρούς η κοινωνία μου, δεν θέλει το « καλό» μας , τουλάχιστον συνένοχη εγώ, δεν θα είμαι στο χαμό μας!

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ
ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ
 Εμείς οι πολίτες αυτής της χώρας που διαρκώς αυξάνεται ανάμεσα μας ο αριθμός των ανθρώπων που υποφέρουν, εξακολουθούμε να ελπίζουμε ότι το πέρασμά μας από αυτή τη γη δεν θα  είναι μόνο μια πορεία σταύρωσης προς τον Γολγοθά των προβλημάτων αλλά και μια ανάσταση στο Όνειρο ότι άξιζε τελικά η γνωριμία μας με την πανέμορφη αυτή πατρίδα, με την πανέμορφη αυτή γη. Σε αυτή την «ανάσταση» στοχεύω με τον λόγο μου, σαν το δικό μου λιθαράκι μέσα στη γενικότερη συλλογική προσπάθεια, για καλύτερη ποιότητα ζωής παρά τις δυσκολίες.
   Ο αγώνας, η αγωνία και οι αναζητήσεις του σύγχρονου ανθρώπου να κατανοήσει τι ακριβώς συμβαίνει γύρω του για πιο σωστές απαντήσεις - τοποθετήσεις, επαναπροσδιορισμούς και πράξεις ζωής προκειμένου να ζήσει τα όσα ποθεί και δεν τα ζει, περιέχονται  στα ποιήματα που ακολουθούν.
   Προσδοκώ τα λόγια μου να συναντήσουν τη καρδιά σου αναγνώστη, σε  κοινή  πορεία προς τα εκεί που όλα γίνονται πιο όμορφα, πιο φιλικά, στα μέτρα της καρδιάς!
    Στο μοίρασμα είναι η χαρά και τα οφέλη της επικοινωνίας   

    Μαργαρίτα Αρβανίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου