Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019

ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ:17 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ(ΟΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ) ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΦΟΥ!!!!


Τη "γνώρισα" συγγραφικά τον Ιούλιο του 2006 όταν ήπιαμε "ένα καφέ στη χόβολη"κι από τότε ανυπομονώ να έρθει ο ...Μάιος.Την επόμενη χρονιά με προσκάλεσε σ'ένα "Βαλς με 12 θεούς"(το οποίο είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου βιβλία της),μετά ΜΕ  σύστησε την "Θεανώ" και ΜΕ οδήγησε "Σ'ένα σπίτι δίπλα στο ποτάμι"......
Πιστή στο ραντεβού μου μαζί της κάθε Μάιο μου έχει χαρίσει μοναδικά ταξίδια του νου,σε τόπους και χρόνους,μου δημιούργησε  πλήθος συναισθημάτων,σκέψεων και προβληματισμών.Ξεχωριστά τα βιβλία της,ξεχωριστός,υπέροχος άνθρωπος μ'ένα υπέροχο χαμόγελο!!!!




Εδώ και καιρό σκεφτόμουν να της ζητήσω μια συνέντευξη αλλά ταυτόχρονα προβληματιζόμουν ως προς τις ερωτήσεις που θα τις απευθύνω μια και έχω διαπιστώσει ότι με προθυμία απαντά σε όλες, δημοσιογράφων και αναγνωστικού κοινού σε συνεντεύξεις και παρουσιάσεις.Τι να ρωτήσω που δεν ξέρουμε ήδη για εκείνη ή τους ήρωες της;;
Αποφάσισα να "παίξω" με τους τίτλους των βιβλίων της, την ευχαριστώ και από εδώ που δέχθηκε να ..."παίξει" μαζί μου και δηλώνω πως ανυπομονώ για το ραντεβού μας το Μάιο,το ''Ταξίδι στη Βενετία" όπου θα μου συστήσει τη Μάνια ,την Ιφιγένεια και την Πηνελόπη!!!


1)Βαλς με δώδεκα θεούς... και με ποιον θα ήθελε να χορέψει Βαλς η Λένα Μαντά?
Αν ήξερα Βαλς, γιατί δεν ξέρω, θα ήθελα να χορέψω ένα, ως άλλη Σκάρλετ Ο Χάρα, με τον Ρετ Μπάτλερ! Η αγαπημένη μου ταινία!

2)Θεανώ,η Λύκαινα της πόλης... και για ποιους-τι θα γινόταν Λύκαινα η Λένα Μαντά?
Πολύ εύκολα και χωρίς να το σκεφτώ για τα παιδιά μου και τον άντρα μου! Όποιος τολμούσε να τους πειράξει θα γνώριζε το θηρίο!

3)Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι... και ποιο είναι το ...ιδανικό σπίτι για τη Λένα Μαντά?
Το σπίτι μου στο Καπανδρίτι! Είναι το λιμάνι μου, το ορμητήριο μου, το κάστρο μου και πουθενά αλλού δεν νοιώθω τόσο καλά, όσο εκεί!

4)Η άλλη πλευρά του νομίσματος... και υπάρχει πάντα η άλλη πλευρά του νομίσματος για τη Λένα Μαντά ή κάποιες φορές είναι ....μονόδρομος?
Πάντα υπάρχει άλλη πλευρά για κάθε νόμισμα της ζωής και μπροστά μας οι επιλογές του Ηρακλή. Τα σταυροδρόμια που σε καλούν να επιλέξεις. Αν διάλεξες σωστά το μέλλον θα δείξει…

5)'Ερωτας σαν βροχή... και με τι μοιάζει ο έρωτας για τη Λένα Μαντά??
Σαν καταιγίδα! Με αστραπές και βροντές. Μόνο που για μένα έρωτας και καταιγίδα, έχουν την ίδια διάρκεια…. Κρατάνε λίγο…

6)Το τελευταίο τσιγάρο... και υπήρξε στιγμή που είπε η Λένα Μαντά αυτό είναι το τελευταίο τσιγάρο και για ποιο λόγο??
Πάντα! Έχω πολλά κοινά σε αυτό το κομμάτι με τον Μιχάλη! Πάντα ένα τελευταίο τσιγάρο για τον χρόνο που χρειάζομαι να σταθμίσω μια απόφαση πριν την κάνω πράξη!

7)Δεν μπορεί θα στρώσει!... και πιστεύει η Λένα Μαντά πως  στο τέλος θα πάνε όλα καλά ,κι αν δεν πάνε δεν είναι αυτό το τέλος??
Το μότο μου είναι αυτό! Η στάση ζωής μου! Όλα στρώνουν κάποτε, με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο. Κι αν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα θέλουμε, αυτό είναι το έναυσμα για να προσπαθήσουμε περισσότερο!

8)Χωρίς χειροκρότημα.... η Λένα Μαντά πιστεύει ότι το αποτέλεσμα οποιαδήποτε ενέργειας φαίνεται στο χειροκρότημα??
Κάθε πράξη μας, κάθε απόφαση, φαίνεται στο τέλος! Και είναι στο χέρι μας να εκτιμήσουμε σωστά το… χειροκρότημα! Πόσο ζεστό, πόσο χλιαρό ή και ανύπαρκτο για να ξέρουμε την συνέχεια που πρέπει ν’ ακολουθήσουμε!

9)Όσο αντέχει η ψυχή... και υπάρχει μέτρο-όριο σ’ όσα μπορεί να αντέξει η ψυχή??
Πολλά αντέχει η ψυχή. Περισσότερα κι απ’ όσα νομίζουμε. Γι αυτό η φράση «δεν μπορώ» είναι φορές που μοιάζει χωρίς νόημα…

10)Με λένε Ντάτα... και με λένε Λένα και ???
Πολλά τα κοινά και εδώ! Ναι, με λένε Λένα και μπορώ να γίνω Ντάτα!



11)΄Ηταν ένας καφές στη χόβολη... και με ποιον θα ήθελε να απολαύσει έναν καφέ στη χόβολη η Λένα Μαντά??
Τώρα; Αυτή την στιγμή; Με την μητέρα μου… Είναι κάποια πράγματα που θέλω να της πω. Λόγια μάνας και κόρης. Μετά το βιβλίο ήρθαν σκέψεις…

12)Τα πέντε κλειδιά... και ποια-πόσα είναι τα κλειδιά που ξεκλειδώνουν την καρδιά της Λένας Μαντά??
Αυστηρά και μόνον: Τρία! Τα ένα το κρατάει ο άντρας μου, τον άλλο ο γιος μου Αλέξανδρος και το τρίτο η κόρη μου Μαρία. Και δεν υπάρχουν αντικλείδια!

13)Μια συγνώμη για το τέλος .... και πιστεύει η Λένα Μαντά πως η συγνώμη είναι αρκετή για να διορθώσει μια κατάσταση??
Όχι…κατηγορηματικά. Μια συγνώμη δείχνει την μεταμέλεια εκείνου που την λέει, την μεγαλοθυμία εκείνου που την δέχεται, αλλά δεν διορθώνει το παραμικρό…



14)Όσα ήθελα να δώσω.... πιστεύει η Λένα Μαντά αρκεί μια ζωή για να δώσει αυτά που έχει μέσα της??
Τον τελευταίο χρόνο δυστυχώς, διαπίστωσα πως έδωσα πολλά και φοβάμαι ότι τελειώνουν τα’ αποθέματα… Και κάθε μέρα γίνομαι όλο και πιο αυστηρή στο τι δίνω και πού…



15)Η εκδίκηση των αγγέλων ...και πιστεύει η Λένα Μαντά πως και οι άγγελοι εκδικούνται???
Υπάρχουν άγγελοι για όλες τις… δουλειές. Κάποιοι από αυτούς είναι και εκδικητές!

16)Γράμμα από χρυσό.... και ποιο είναι το πιο πολύτιμο γράμμα που άλλαξε τη ζωή της Λένας Μαντά??
Αυτό που μου δώρισε ο άντρας μου στα πρώτα μου γενέθλια. Ένα κόσμημα, ένα γράμμα από χρυσό.
 Τριάντα πέντε χρόνια πριν… Μια ζωή πίσω που όμως την περάσαμε μαζί…

17)Ζωή σε πόλεμο... .και πως θα χαρακτήριζε τη ζωή της η Λένα Μαντά με μία φράση??
Μια λέξη: Πόλεμος…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου