Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη, 29 Μαΐου 2018

ΩΡΕΛΙΑ-ΤΟ ΡΟΔΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ-ΙΣΜΗΝΗ ΧΑΡΙΛΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΞΗ

ΙΣΜΗΝΗ ΧΑΡΙΛΑ
Για το "Ωρέλια-Το ρόδο της αγάπης''
από τις εκδόσεις ΕΞΗ.















Είθισται να ερωτώνται οι συγγραφείς, εάν επιλέγουν εκείνοι την εξέλιξη της αφήγησης, ή εάν αφήνουν ελεύθερους τους ήρωές τους να ορίσουν την πορεία τους. Είναι όμως κοινό μυστικό στους λογοτεχνικούς κύκλους και η πρώτη συμβουλή που δέχεται κάποιος που φιλοδοξεί να ασχοληθεί με τη συγγραφή ότι η πρώτη προαναφερθείσα επιλογή σηματοδοτεί αυτοστιγμεί το τέλος του παιχνιδιού.
Με εξαίρεση επομένως τα ιστορικά πρόσωπα που η σκιαγράφησή τους βασίζεται κυρίως στην έρευνα και τις βιβλιογραφικές μαρτυρίες, ο συγγραφέας δεν είναι παρά εκείνος που θα μεταφέρει στο χαρτί όλα όσα θα του εμπιστευτούν οι άυλες μορφές που θα εμφανιστούν αιφνιδιαστικά στη σκέψη του και θα διεκδικήσουν την ενασχόλησή του μαζί τους.
Έτσι ακριβώς λοιπόν γεννήθηκαν και οι ήρωες της Ωρέλιας στη δική μου φαντασία. Άξαφνα και απροσδόκητα μου έδωσαν το χέρι τους, με παρέσυραν στον κόσμο τους, μου εκμυστηρεύτηκαν όσα τους στοίχειωναν ή τους έκαναν ευτυχισμένους και μου σύστησαν σταδιακά τα άτομα που τους στιγμάτισαν.
Πρώτη από όλους βέβαια με «επισκέφθηκε» η Ερατώ – η μία από τις «Μούσες» – και όχι η Ωρέλια, όσο και εάν αυτό φαίνεται παράδοξο, αν αναλογιστούμε ότι συνήθως τα μυθιστορήματα επικεντρώνονται στους βασικούς ήρωες. Στην «Ωρέλια» όμως το κέντρο βάρους μετατοπίζεται από τη διήγηση μιας ιστορίας σ’ ένα σύνθετο αφηγηματικό μοτίβο που στοχεύει στην εννοιολογική προσέγγιση κοινών θεμάτων υπό το πρίσμα ετερόκλητων προσεγγίσεων.
Ο δικός μου ρόλος επομένως ήταν να ακούσω όλα τα πρόσωπα, να σεβαστώ την αυθυπαρξία τους, να είμαι ο αντικειμενικός παρατηρητής που ερμηνεύει τις πράξεις τους δίχως προκαταλήψεις και τις μεταφέρει στον αναγνώστη, έστω και εάν δεν συμφωνεί πάντοτε μαζί τους.
Διότι, όπως ανέφερε και ο Τόμας Μαν: «Η ευτυχία του συγγραφέα είναι η σκέψη που μπορεί να μεταλλαχθεί ολοκληρωτικά σε συναίσθημα, το συναίσθημα που μπορεί να μεταλλαχθεί σε σκέψη».

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τη συγγραφέα ΕΔΩ
Όλα ξεκίνησαν σε ένα ρομαντικό σοκάκι της Πλάκας, εκεί όπου οι βουκαμβίλιες σκέπαζαν με τα φύλλα και τα άνθη τους τα πλακόστρωτα δρομάκια και οι τριανταφυλλιές ευωδίαζαν με το μεθυστικό άρωμά τους τις αυλές και τις καρδιές των ανθρώπων. Τα πρόσωπα αυτής της ιστορίας πολλά, άλλα πληγωμένα από τον έρωτα και άλλα βάζοντάς τον ως μοναδική πυξίδα στη ζωή τους.
Και μέσα σε όλους η Ωρέλια, ένα κορίτσι πληγωμένο από την πρώτη στιγμή της γέννησής της, όταν η μάνα της την απέρριψε γιατί τη θεώρησε ως ένα ασήκωτο βάρος, στερώντας της την αγάπη και κάνοντάς τη να πιστεύει πως όποιος δεν σε αγαπά, θέλει μονάχα να σε δει να υποφέρεις.
Η Ωρέλια θα οδηγηθεί από τα γραφικά στενάκια της Πλάκας στη Φλωρεντία και στο Παρίσι, εκεί όπου ζουν πρόσωπα και μυστικά, αναζητώντας πληροφορίες για την ταυτότητά της. Θα συναντήσει ανθρώπους που θα διαδραματίσουν ρόλους σημαντικούς για τη ζωή της ίδιας και των γύρω της. Θα νιώσει τον έρωτα να την τυλίγει στα φτερά του και θα παλέψει με τον εαυτό της για να δει τι είναι αυτό που πραγματικά επιθυμεί.
Ωρέλια, μια αιθέρια ύπαρξη αλλοτινών εποχών, που κατάφερε να προχωρήσει παράλληλα με το χρόνο και να ακολουθήσει το δρόμο που αναζητά η καρδιά της.

1 σχόλιο:

  1. Ένα βιβλίο γεμάτο αξιοπρέπεια! Συγχαρητήρια στην συγγραφέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή