Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 22 Μαΐου 2018

ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΝΥΦΗ-ΘΑΝΟΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΘΑΝΟΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ
για το "Τρεις φορές νύφη" από τις εκδόσεις Ψυχογιός


















Όταν το είδα για πρώτη μου φορά, είπα μέσα μου
«Θέλω να γράψω για σένα, θέλω να σε μάθει ο κόσμος …τι είσαι, πώς γεννήθηκες, πού πήγες, και πώς κατέληξες εδώ, στην προθήκη αυτής της έκθεσης».  
Το κοιτούσα σε εκείνη την έκθεση νυφικών που είχα πάει, έτσι από απλό ενδιαφέρον και τελικά εκείνο το νυφικό του 19ουαιώνα στάθηκε η αφορμή για το τελευταίο βιβλίο μου το ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΝΥΦΗ, από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ
Σαν είδα εκείνο το νυφικό, μέσα στο μυαλό μου ξέσπασε μια καταιγίδα συναισθημάτων και την καρδιά μου πλημμύρισε μια πεθυμιά αλλιώτικη από τις άλλες. Αυτή απλά με κύκλωσε και με συνεπήρε.
Σε εκείνη την έκθεση νυφικών που έκανε ένα μουσείο στη Λευκωσία της Κύπρου, υπήρχαν δεκάδες νυφικά. Αλλά μόνον εκείνο τράβηξε τόσο πολύ την προσοχή μου.
Κάπου εκεί γεννήθηκε η ηρωίδα μου, η Βίβιαν που άρχισε να το υφαίνει. Ήταν το ένα και μοναδικό νυφικό, το νυφικό της. Αλλά δεν ήταν ένα απλό φόρεμα. Έμελλε να γίνει ο σύντροφός της σε όλη της τη ζωή. Την έντυσε σε τρεις γάμους και την ακολούθησε από τη τουρκοκρατούμενη και αγγλοκρατούμενη Κύπρο, στην Αθήνα του 19ου αιώνα λίγο πριν τους πρώτους ολυμπιακούς αγώνες και τέλος στο Λονδίνο των αρχών του εικοστού αιώνα.  Για μήνες το σκεφτόμουν. Τελικά δεν άντεξα κι άρχισα δισταχτικά να ψάχνω την ιστορία και να γράφω. Να γράφω και να ψάχνω.
Μέχρι την ολοκλήρωση του βιβλίου όλα τα συναισθήματα που πέρασαν και άγγιξαν την ψυχή μου τελικά αιχμαλωτίστηκαν στις σελίδες του βιβλίου μου. Μαζί και οι δεκάδες ήρωες που θα αγγίξουν κάθε ευαίσθητο αναγνώστη.

ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΝΥΦΗ, μια γυναίκα ένα νυφικό και τρεις γάμοι. Μια ιστορία αγάπης και έρωτα, μιας ιστορία που διχάζει κι ενώνει την ψυχή αυτής της γυναίκας, της Βίβιαν, με το νυφικό της, τον πιστό της συνοδοιπόρο μέχρι τα βαθειά της γεράματα.

          ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Αγαπημένο μου νυφικό. Μόνον εσύ με συνόδεψες με την αγάπη σου από την Κύπρο, σκεφτόμουν. Τίποτα άλλο δεν έχω να θυμάμαι από το όμορφο νησί μου. Εσύ κι εγώ έχουμε απομείνει, τα δυο μας, αγάπη μου. Δες λες τίποτα; Μας βλέπεις πώς είμαστε, έτσι; Και εσύ είσαι κλεισμένο στην ντουλάπα μας κι εγώ μέσα σε τούτο το σπίτι στη μέση του πουθενά. Καλό μου νυφικό… είπα πάλι με τον νου μου και το χάιδεψα.
Έτσι όπως το έβλεπα, μου μπήκε η ιδέα και το φόρεσα. Μου ήρθε κουτί που λέμε πάνω μου, γιατί μετά τη γέννα ήμουν πια πολύ αδύνατη. Άσε που το φαγητό μας το είχαμε μετρημένο κι έτσι δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω κιλά. Λοιπόν ακόμα κι αν είχαν περάσει τόσα πολλά χρόνια από εκείνο τον καιρό που το κεντούσαμε με την αδελφή μου στην Κύπρο, όμως μπορούσα άνετα να το φορέσω. Κοιτάχτηκα στον διπλανό καθρέπτη και με πήραν τα κλάματα.
Πόσα άλλα θα μπορέσεις να αντέξεις για χάρη μου; σκέφτηκα πάλι. Πόσο ακόμα θα με υπομένεις; Άραγε αν είχες μιλιά τι θα έλεγες;



Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τον συγγραφέα ΕΔΩ
Στα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα, στην Κύπρο, η Βίβιαν υφαίνει το ολομέταξο νυφικό της με σκοπό να το φορέσει στον γάμο με τον αγαπημένο της. Το όνειρό της δε θα γίνει πραγματικότητα, καθώς η μητέρα της θα την αναγκάσει να παντρευτεί έναν Αθηναίο, τον Κώστα, που θα γίνει ο δήμιός της. Αυτός θα την κλείσει σε ένα απομονωμένο σπίτι στον Πειραιά, με ακοίμητο φρουρό δίπλα της τον Ανάργυρο. Μόνη της συντροφιά, το αγαπημένο της νυφικό.  

Με τα χρόνια η Βίβιαν θα γνωριστεί καλύτερα με τον Ανάργυρο και θα αναπτυχθεί μεταξύ τους μια δυνατή φιλία. Σε κάποια από τις βόλτες τους στην Αθήνα, μια πόλη που αλλάζει για να υποδεχτεί τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες, η Βίβιαν θα συναντήσει τον νεαρό Άγγλο βαρόνο Τζον Λέστερ και ο έρωτας θα μπει ορμητικός για πρώτη φορά στη ζωή της, παρασέρνοντας τα πάντα στο διάβα του. Όμως, η νεαρή κοπέλα δεν μπορεί καν να φανταστεί ότι η κόλαση είναι έτοιμη να ξεσπάσει πάνω της…

Ένα μεταξένιο νυφικό, δυο ερωτευμένοι νέοι και τρεις γάμοι θα συνθέσουν την πιο όμορφη ιστορία αγάπης που γράφτηκε ποτέ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου