Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΡΙΝ ΧΑΡΑΞΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ κ.ΙΩΑΝΝΑΣ ΝΟΤΑΡΑ

Σε μια όμορφη ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 7 Νοεμβρίου και ώρα 19.00 στα Public Τσιμισκή η παρουσίαση του βιβλίου ΠΡΙΝ ΧΑΡΑΞΕΙ της κ. Ιωάννα Νοταρά  που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα!!!
Για τη συγγραφέα και το βιβλίο της μίλησαν η κ.Κατερίνα Στάμου-φιλόλογος και ο κ.Κωνσταντίνος Μαργαρίτης-δημοσιογράφος-συγγραφέας ενώ την εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος κ.Ειρήνη Γκέλη!!
Στο τέλος της παρουσίασης η κ.Νοταρά υπέγραψε αντίτυπα του βιβλίου της,συνομίλησε και φωτογραφήθηκε με τους αναγνώστες της!!!
Η ΑΦΟΥδένια μας φωτογραφία από το Bookia !!!


Ποια όμως είναι η κ.Νοταρά;Ας τη γνωρίσουμε μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!!

Βιογραφικό
Η Ιωάννα Νοταρά γεννήθηκε στην Αθήνα και κατάγεται από τη Μικρά Ασία. Αποφοίτησε από το Τοσίτσειο Αρσάκειο Εκάλης και έχει παρακολουθήσει μαθήματα ψυχολογίας σε πανεπιστήμιο της Γερμανίας. Μιλάει γερμανικά, γαλλικά και αγγλικά. Για αρκετά χρόνια εργάστηκε ως υπεύθυνη πωλήσεων σε γνωστό ελβετικό οίκο κοσμημάτων και ρολογιών. Το 2009 παραιτήθηκε από τη δουλειά της για να ασχοληθεί αποκλειστικά με τη συγγραφή. Κυκλοφορούν τα βιβλία της Χαμένες Αγάπες, Στη σκιά του πάθους, Μια συγγνώμη για την Εύα και Ψηλά τα χέρια σ’ αγαπώ.
ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο; Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;
Η πρώτη μου επαφή με το βιβλίο ήταν στα δεκατρία μου χρόνια.Δεν διάβαζα παραμύθια.Περιέργως δεν μου άρεσαν...Όσο για το πρώτο μου βιβλίο ήταν ''Ο Χριστός ξανασταυρώνεται'' του Καζαντζάκη.Φυσικά και παρότι δεν κατάλαβα όλα όσα κατάλαβα αργότερα,με μάγεψε!

ΕΡΩΤΗΣΗ:2) Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Διαβάζω τα πάντα εκτός από εκείνα που μου θυμίζουν παραμύθια...Λατρεύω την καλή,με τα δικά μου κριτήρια,αστυνομική και γενικότερα τη σύγχρονη λογοτεχνία,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν συνεχίζω να αγαπώ την κλασσική.

ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας… βάζω δύσκολα;
Επειδή το θέμα των συγγραφέων που επιλέγουμε είναι απόλυτα υποκειμενικό,θα προτιμούσα να μην αναφερθώ σε ονόματα.

ΕΡΩΤΗΣΗ:4).Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε;
΄Εναυσμα...Δεν νομίζω ότι υπήρξε κάποιο συγκεκριμένο έναυσμα στη δική μου περίπτωση.Ήταν επιθυμία και στόχος.Όταν η πορεία της ζωής μου το επέτρεψε,σταμάτησα την καριέρα που είχα χτίσει εως τότε,αποφασισμένη να καταπιαστώ με τη συγγραφή.

ΕΡΩΤΗΣΗ:5).Πώς ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας «Πριν χαράξει»; Γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και αυτό το εξώφυλλο;
Αυτή η ιστορία στηρίζεται σε πραγματικά γεγονότα.Την έχω βιώσει από παιδί μαζί με τη φίλη μου.Την Άννα,όπως την ονομάζω στο βιβλίο.Έτσι λοιπόν ήταν πολλά χρόνια μες το μυαλό να γίνει βιβλίο.'Οταν οι συνθήκες το επέτρεψαν,πήρα δηλαδή το οκ από την πραγματική ΄Αννα ,ξεκίνησα το ταξίδι της.
Τώρα σε ότι αφορά τον τίτλο,είχε να κάνει με την ιστορία όπως εξελίσσεται.Η Άννα,από παιδί,έπαιρνε τις αποφάσεις της πάντα γύρω στο ξημέρωμα.Και τις πολύ σημαντικές αναμετρήσεις με τον ευατό της,πάλι εκείνη τη μαγική ώρα της ημέρας τις έπαιρνε.Έτσι,και με την σύμφωνη γνώμη του εκδότη,καταλήξαμε σε αυτόν τον τίτλο .Επομένως συμφωνήσαμε και πως το εξώφυλλο θα έπρεπε να έχει σχέση με τον τίτλο και την ιστορία.Το εξώφυλλο του Πριν χαράξει δεν δείχνει μόνο το ξημέρωμα,αλλά αν το προσέξει κανείς,δίνει και ένα αισιόδοξο μήνυμα....

ΕΡΩΤΗΣΗ:6).Ποιον ήρωα ξεχωρίζετε από τα έργα σας και γιατί;
Σε κάθε βιβλίο μου πάντα υπάρχει μέσα μου ένας ήρωας τουλάχιστον ,που τον ξεχωρίζω.Ωστόσο,έχω ξεχωρίσει τον Κωστή και τη Βάσια από τη Σκιά του Πάθους,ως δυο απόλυτα ενδιαφέρουσες προσωπικότητες.Ο Κωστής παθιασμένος με τον τζόγο και η Βάσια παθιασμένη με το χρήμα και την προβολή.Στο Μια συγνώμη για την Εύα,ξεχωρίζω τη Νικολέτα ως παράδειγμα δυναμικής γυναίκας που σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία της δεκαετίας του'60-'70,τολμάει να πάει κόντρα στο κατεστημένο και...Φυσικά την Άννα και τον Ματίας στο Πριν χαράξει.Την Άννα ως μια γυναίκα που προσπαθεί να νικήσει ότι της χρέωσε ακούσια η ζωή,αλλά και ότι χρέωσε η ίδια στον εαυτό της.Και ο Ματίας!Ένας άνδρας που θα ήθελε η κάθε γυναίκα να έχει συναντήσει....

ΕΡΩΤΗΣΗ:7). Υπάρχει κάποιο έργο σας που σας δυσκόλεψε στην ολοκλήρωση του;
Ναι βεβαίως.Με δυσκόλεψε το βιβλίο μου Στη σκιά του Πάθους και το Πριν χαράξει.

Ερώτηση:8)Έχετε ξεκινήσει να προετοιμάζετε/ γράφετε κάτι καινούργιο;
Ναι έχω ξεκινήσει.Ωστόσο για την ώρα λόγω του ότι υπάρχουν αρκετές υποχρεώσεις για την προώθηση του Πριν Χαράξει,έχω διακόψει για λίγο.

Ερώτηση:9)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα;
Μόλις άρχισα το Διπλή παγίδα του William Landay.

Ερώτηση:10)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά.
Η φράση που με εκφράζει ...Ν'αγαπάς την ευθύνη.Να λες:Εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης.Αν δεν σωθεί εγώ φταίω.''.Τραγούδι...Μάλιστα.Θα σας φανεί παράξενο επειδή είναι παλιό κι εγώ συνήθως αγαπώ ότι πιο σύγχρονο στην Τέχνη.Ωστόσο λατρεύω το Συννεφιασμένη Κυριακή.Αγαπημένη ταινία.Είναι πάρα πολλές ,αλλά μου έρχεται στο μυαλό η ταινία που φέρει τον τίτλο:Το τσεκούρι του Γαβρά.



Άννα, κατάλαβες;
Όχι, η εξάχρονη Άννα δεν είχε καταλάβει, αλλά δεν τολμούσε να ρωτήσει... Η Άννα δεν τολμούσε γενικώς! Μεγαλώνοντας, θα αποπειραθεί να θάψει μέσα της βαθιά τις θλιμμένες μνήμες και να κυνηγήσει τα όνειρά της.
Από την Αθήνα ως τη Φρανκφούρτη κι από τη Φρανκφούρτη πάλι στην Αθήνα και στο γραφικό Ναύπλιο, η Άννα ακροβατεί ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι, στο σωστό και το λάθος, στην αγάπη, τον εγωισμό και την αμφισβήτηση. Φτάνει ψηλά, χτίζει και γκρεμίζει, κερδίζει και χάνει. Θέλει να ξεχάσει το παρελθόν που την πληγώνει. 
Και... ο Ματίας! Ερωτευμένος μαζί της από την πρώτη μέρα που τη γνώρισε στη Φρανκφούρτη. Αν και απών, δεν την εγκαταλείπει ποτέ. Σχεδόν ποτέ...
Όνειρα, μητρότητα, εγωισμός καθώς και η τελική αναμέτρηση με τον ίδιο της τον εαυτό πλέκουν μια ιστορία τόσο απρόβλεπτη όσο απρόβλεπτη μπορεί να είναι και η ίδια η ζωή. Και η λύση θα έρθει στο σκοτεινότερο μέρος της νύχτας, λίγο πριν χαράξει.
Η Ιωάννα Νοταρά ξέρει πώς να μεταδώσει μια διαφορετική μαγεία, τη μαγεία του έρωτα και του πάθους για τη ζωή που θέλεις να ζήσεις και να είσαι ο μεγάλος πρωταγωνιστής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου