Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

ΑΕΝΑΗ ΜΑΧΗ-Η ΠΤΩΣΗ-Γνωρίστε τη συγγραφέα του κ.Άννα Σπανογιώργου και διεκδικήστε ένα αντίτυπο του βιβλίου!!!

Αέναη μάχη-Η πτώση της κ.Άννας Σπανογιώργου κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πηγή.

Μια μάχη αέναη εξελίσσεται γύρω μας, καθώς τρέχουμε να προλάβουμε την καθημερινότητα. Το πεπρωμένο μας, γραμμένο στο γενετικό μας κώδικα, μας κληροδοτεί με χαρίσματα και δυνάμεις που ανακαλύπτουμε την κατάλληλη στιγμή, για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε τη ζωή μας πιο δυνατοί και να φτάσουμε στο επιθυμητό επίπεδο. Το βιβλίο «Η Πτώση» αφηγείται την πορεία της Κάτιας, μιας νεαρής κοπέλας που ζει μέσα στη ρουτίνα. Μια μέρα όλη της η ζωή αλλάζει, καθώς βιώνει καταστάσεις που αρχικά δεν καταλαβαίνει. Παρασυρόμενη από την αγάπη που νιώθει για τον Άρη και έχοντάς του τυφλή εμπιστοσύνη, οδηγείται μέσα από μια σειρά καταιγιστικών, συναρπαστικών και απρόβλεπτων γεγονότων στον προορισμό που της έχει ορίσει η μοίρα. Ή μήπως όχι;

Ποια όμως είναι η κ.Άννα Σπανογιώργου??Ας την γνωρίσουμε μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Άννα Σπανογιώργου γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Σοχό Θεσσαλονίκης, όπου ζει μέχρι σήµερα. Έχει σπουδάσει στο τµήµα Εµπορίας και Διαφήµισης στη Θεσσαλονίκη, µε εξειδίκευση στον τοµέα των πωλήσεων. Η ενασχόλησή της µε τον γραπτό λόγο, την οδήγησε αρχικά στη στιχουργία, µε την οποία εκφράζει αναζητήσεις και ανησυχίες µέσα από το πρίσµα της φαντασίας, κυρίως στην αγγλική γλώσσα. Αργότερα, η ιδέα της συγγραφής εξελίχθηκε ως µία επιπλέον πτυχή της δηµιουργικότητάς της, γεγονός που την οδήγησε στην ολοκλήρωση του πρώτου της µυθιστορήµατος: «Αέναη Μάχη- Η Πτώση» (Εκδ. Πηγή).

Βρείτε τη Σελίδα του βιβλίου ΑΕΝΑΗ ΜΑΧΗ - Η Πτώση στο Facebook:https://www.facebook.com/aenaimaxiPtosi/?ref=ts&fref=ts

ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε; Δυστυχώς, όχι, δεν θυμάμαι. Η μνήμη μου δεν είναι το δυνατό μου σημείο. Παρόλα αυτά, μπορώ να πω ότι πάντα διάβαζα κάτι, όταν μου τραβούσε το ενδιαφέρον και πότε δεν υπήρξα βιβλιοφάγος, με την έννοια του να διαβάζω πολλά βιβλία συνεχόμενα.
ΕΡΩΤΗΣΗ:2)Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Αισθάνομαι μια έλξη για έργα του φανταστικού, κυρίως. Παρόλα αυτά, μπορώ να διαβάσω οτιδήποτε, αρκεί να θεωρήσω ότι έχει κάτι να μου πει, κάτι που δεν έχω ακούσει ή ίσως με έναν διαφορετικό τρόπο.
ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας ...βάζω δύσκολα; Δύσκολο, έως ακατόρθωτο! Και αυτό όχι επειδή είναι πολλοί σε αριθμό, απλά θεωρώ ότι κρίνω συνήθως βιβλία, όχι συγγραφείς. Αν μου αρέσει το βιβλίο, αυτός ο συγγραφέας κατατάσσεται άμεσα στους αγαπημένους μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε; Κάτι το απροσδιόριστο με ώθησε να αξιοποιήσω τον χρόνο μου δημιουργικά. Μέτα τη συγγραφή στίχων, κάποια ανύποπτη στιγμή, ξεπήδησε η ιδέα του βιβλίου από μέσα μου, όποτε ακολούθησα απλά το δημιουργικό μου ένστικτο.
ΕΡΩΤΗΣΗ:5)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας "Αέναη Μάχη" και γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και αυτό το εξώφυλλο; Η συγγραφή ξεκίνησε πριν κάποια χρόνια, έμεινε στάσιμη για να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί αργότερα, λόγω έλλειψης χρόνου και δυνάμεων. Ο τίτλος του βιβλίου άλλαξε πολλές φόρες στη διάρκεια της συγγραφής. Ακόμη και όταν ολοκληρώθηκε το βιβλίο, ήταν διαφορετικός. Με δυσκόλεψε αρκετά μπορώ να πω η επιλογή, όμως με δικαίωσε ηθικά η τελική απόφαση, η οποία πιστεύω ανταποκρίνεται πλήρως και πολυδιάστατα στα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο σε βάθος. Ο σχεδιασμός του εξώφυλλου έγινε από το καλλιτεχνικό τμήμα των εκδόσεων iWrite, έχοντας ως οδηγό κάποιες δικές μου οδηγίες και νομίζω ότι μεταφέρει ακριβώς το κλίμα του βιβλίου και επικοινωνεί με τον αναγνώστη τα συναισθήματα του αναγνώσματος με μοναδικό τρόπο.
ΕΡΩΤΗΣΗ:6)Μια και είναι το πρώτο σας βιβλίο και δεν γνωρίζουμε τη γραφή σας τι πιστεύεται ότι προκαλεί τον αναγνώστη να σας διαβάσει, να σας γνωρίσει; Το εξώφυλλο; Το οπισθόφυλλο; Πείτε μου δυο λόγια για την ιστορία..... Σίγουρα το εξώφυλλο μπορεί να έλξει κάποιον αναγνώστη. Και όσο και να λεμέ : «μη κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλο», τις περισσότερες φόρες το κάνουμε. Και εγώ το κάνω. Όσον αφόρα το οπισθόφυλλο, δίνει απειροελάχιστες πληροφορίες για την ιστορία. Αυτό το έκανα εσκεμμένα για δυο λόγους: πρώτον, προσωπικά δεν μου αρέσουν τα οπισθόφυλλα που υπεραναλύουν την ιστορία, νομίζω ότι το βιβλίο χάνει ένα μέρος από την μαγεία του. Δεύτερον, μου ήταν αδύνατον να περιγράψω την ιστορία σε δυο παραγράφους. Όμως, εφόσον μου ζητάτε δυο λόγια θα σας πω δυο λόγια για την αρχή. Η Κάτια είναι μια νεαρή κοπέλα, με υψηλή αίσθηση του καθήκοντος που κινείται με βάση κυρίως «τα πρέπει». Χωρίς φίλους, πλέον χωρίς συγγενείς αποτελεί την ηρωίδα που έρχεται, όχι για να συγκλονίσει με την ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα της, αλλά με την πίστη της στον σκοπό της και με την αγάπη της. Ο τελευταίος άνθρωπος που είχε, η γιαγιά της, της έχει κληροδοτήσει κάποια ιδιαιτέρα βιβλία και κλειδιά. Την έχει θέσει στην υπηρεσία του Άρη, ενός άντρα με μυστηριώδη ομορφιά και αινιγματώδη χαρακτήρα. Η ρουτίνα της είναι να προσέρχεται καθημερινά στο σπίτι του Άρη, με το κόκκινο βιβλίο της γιαγιάς το κλειδί της και να είναι η φύλακας της κόκκινης πόρτας. Την ημέρα, όμως που ο Άρης της εμπιστεύεται ένα πολύτιμο φυλαχτό, διαπιστώνουν ότι ο φυλακισμένος πίσω από την κόκκινη πόρτα έχει δραπετεύσει. Έτσι, ξεκινάει, λοιπόν, μια περιπετειώδης πορεία για την Κάτια που νιώθοντας κυριευμένη από τα συναισθήματα που τρέφει για Άρη, αγνοεί και δέχεται φαταλιστικά γεγονότα σημαντικά και ανεξήγητα. Μια μάχη εσωτερική, ανάμεσα στο συναίσθημα και τη λογική. Μια πτώση του ‘εγώ’ μας εκεί που ο εαυτός μας βρίσκεται στο κατώτατο σημείο έχοντας πρόσωπα, καταστάσεις και γεγονότα σε υπερτιμημένες θέσεις. Η πτώση του ανθρώπου που ορίζεται από το πώς νιώθει, που κινείται παραγκωνίζοντας την λογική του και θεωρώντας ως μοναδική επιλογή, άπλα να ακολουθεί και όχι να αντιδράει και να λαμβάνει ενεργό δράση.
ΕΡΩΤΗΣΗ:7)Ποιον ήρωα ξεχωρίζετε από το έργο σας και γιατί? Υπάρχουν πραγματικά πολλά πρόσωπα στην ιστορία. Κάποια από αυτά δεν έχουν ξετυλίξει τον χαρακτήρα τους, τις δυνατότητες τους ακόμη στον αναγνώστη, υπάρχουν πολλά σημεία ανάπτυξης για τα επόμενα βιβλία (μιας και πρόκειται για τριλογία). Στο μυαλό μου, όμως, υπάρχουν οι ολοκληρωμένες προσωπικότητες τους, όποτε όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ ειλικρινά να ξεχωρίσω κάποιον.
ΕΡΩΤΗΣΗ:8)Έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε κάτι καινούριο? Μήπως έχετε και άλλες ανέκδοτες ιστορίες? Δουλεύω το δεύτερο βιβλίο της Αέναης Μάχης που θα τιτλοφορείται «Άνοδος». Ανέκδοτες ιστορίες δεν έχω, έχω όμως πολλές που βρίσκονται σε διάφορα στάδια της συγγραφής και ευελπιστώ να τις ολοκληρώσω.
ΕΡΩΤΗΣΗ:9)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα; Διαβάζω τις «Ανήσυχες Σκιές» του Γιώργου Ιωαννίδη. Είναι ωραίο, κάποια στιγμή να κάνουμε ένα μικρό αναγνωστικό διάλλειμα από τα μυθιστορήματα και να διαβάζουμε έργα που μας προβληματίζουν και θέτουν νέες βάσεις στους πνευματικούς μας ορίζοντες.
ΕΡΩΤΗΣΗ:10))Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά.. Η φράση που κρατώ πάντα προέρχεται από ένα τραγούδι των αγαπημένων μου U2 και είναι η έξης: «Future is so unpredictable, past is so uncomfortable». Τώρα τι να πω στο τραγούδι; Είναι πολύ δύσκολο, είναι άπειρα τα τραγούδια που με αντιπροσωπεύουν, πάντα ανάλογα με τη διάθεση. Θα σας πω όμως το ‘Snuff’ των Slipknot το όποιο ακούω επαναλαμβανόμενα τις τελευταίες μέρες. Όσο για ταινία, η τριλογία του Άρχοντα των δαχτυλιδιών είναι αδιαμφισβήτητα οι αγαπημένες μου!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την υπέροχη συνέντευξη!



42 σχόλια:

  1. Ελένη Κωστοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλσα Παζολιδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαζαριδου Ρένα Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λαζαριδου Ρένα Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αργυρώ Θεοδοσίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύα Κουτσούμπα.
    Ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λαμπρακοπουλου Βιργινια

    ΑπάντησηΔιαγραφή