Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ-ΜΑΙΡΗ ΣΑΜΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ IWRITE


ΜΑΙΡΗ ΣΑΜΟΥ
για το "ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ"
από εκδόσεις iWrite!











Από παιδί θυμάμαι τον εαυτό μου να «ντύνει» με λέξεις σε μια κόλλα χαρτί οποιαδήποτε κατάσταση αφορούσε τη ζωή μου. Τα συναισθήματα μου φάνταζαν πιο έντονα και πιο αληθινά βλέποντάς τα γραμμένα στα μπλοκ μου παρά έχοντάς τα απλά ως μια ανάμνηση στο μυαλό μου. Αυτή μου η ανάγκη να εκφράζομαι με αυτόν τον τρόπο συνεχίστηκε με αμείωτο ρυθμό. Το πρώτο μου συγγραφικό εγχείρημα δεν θα μπορούσε να αφορά τίποτε άλλο από την αγάπη και τη θέληση. Πρόκειται για μια αληθινή ιστορία αγάπης που εμπνεύστηκα σε ένα ταξίδι μου στην Ιταλία όταν ξεφυλλίζοντας κάποια vintage έντυπα το βλέμμα μου αιχμαλώτισαν εικόνες δυνατές, βγαλμένες από έναν μύθο.
Το Παραμύθι για μεγάλους δεν είναι μια ακόμη ιστορία μεγάλης αγάπης μα στην ουσία ένα κείμενο του οποίου οι λέξεις είναι τόσο δυνατές ώστε να περάσουν μηνύματα για το πώς τελικά ενώ η μοίρα προαποφασίζει για εμάς, οι ίδιοι με γνώμονα πάντοτε την θέληση και την ψυχή, φτάνουμε να αλλάξουμε τα «γραμμένα». H επιλογή των δύο ηρώων της ιστορίας μου δεν είναι τυχαία ως προς την ιδιότητα και τη μορφή τους. Θέλοντας να αποτυπώσω την ελεύθερη βούληση, αψηφώντας εμπόδια για να κατακτήσουν αυτό που βαθιά επιθυμούν, την αγάπη, επέλεξα μορφές που συναντάμε συνήθως σε μύθους. Και οι δυο αποπνέουν συναισθήματα ανθρώπινα όπως φόβος, επιθυμία, τόλμη και θάρρος προσδίδοντας έτσι στην ιστορία το ανθρώπινο- ρεαλιστικό στοιχείο.
Αυτό που επιθυμώ για τον αναγνώστη διαβάζοντάς το είναι να κάνει ένα απίστευτο ταξίδι από την πρώτη μέχρι και την τελευταία του σελίδα. Ο συνδυασμός της εκπληκτικής εικονογράφησης με την δύναμη που φέρουν οι λέξεις του κειμένου είναι βέβαιο πως θα συναρπάσουν αλλά και θα μαγέψουν τον αναγνώστη – όπως εξάλλου οφείλει να κάνει ένα όμορφο παραμύθι!
Τα συναισθήματα που βίωσα κατά την γραφή του βιβλίου ήταν η γαλήνη κι η ηρεμία της ψυχής μου πράγμα που επιθυμώ να βιώσει επίσης ο αναγνώστης. Το Παραμύθι για μεγάλους είναι μια αληθινή ιστορία αγάπης για να νοσταλγήσουν οι μεγάλοι μα και να αναγνώσουν κάτι όμορφο και διδακτικό ακόμη και στους μικρούς. Εξάλλου μια αληθινή ιστορία αγάπης δεν έχει κάτι να κρύψει.. λάμπει από μόνη της και αγγίζει ψυχές!



Το αγαπημένο μου απόσπασμα από το Παραμύθι για μεγάλους είναι το εξής:
«Οι ήρωες της δικής μας ιστορίας, προερχόμενοι από τον δικό τους μύθο, έγραψαν το δικό τους παραμύθι. Το τέλος το έδωσαν οι ίδιοι. Μπορεί η μοίρα να τους ένωσε, μα δεν άφησαν το τέλος στα χέρια της. Παραβλέποντας τους νόμους της φύσης, τα «θέλω» των γύρω τους κι οτιδήποτε άλλο στεκόταν εμπόδιο. Το συναίσθημα και η καρδιά μίλησαν. Η φλόγα στα μάτια διέταξε και το μυαλό ενήργησε. Εξάλλου, είπαμε... οι άνθρωποι μπροστά στο μεγαλείο ενός έρωτα θα πρέπει να υποκλίνονται κι όχι να στέκονται εμπόδιο.»

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ
«… οι άνθρωποι μπροστά στο μεγαλείο ενός αληθινού έρωτα οφείλουν να υποκλίνονται κι όχι να στέκονται εμπόδιο»

Παραμύθι για μεγάλους; Ναι σίγουρα υπάρχει κι είναι εξίσου όμορφο και διδακτικό όσο τα παραμύθια που όλοι μας διαβάζαμε μικροί. Πρόκειται για μια αληθινή ιστορία αγάπης που διαδραματίζεται στη γειτονική μας Ιταλία. Οι ήρωες της ιστορίας συναντώνται έπειτα από ένα απρόσμενο παιχνίδι της μοίρας κι όλα στη ζωή τους αλλάζουν από εκεί κι έπειτα. Μύθοι, αλήθειες, ομορφιά, χαρά μα και θλίψη γεμίζουν τις σελίδες αυτού του παραμυθιού. Όλα εκείνα που γεμίζουν τις σελίδες της ζωής μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου