Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Σάββατο 14 Απριλίου 2018

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ "ΑΝΤΕΧΕΙΣ;" ΤΗΣ κ.ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΠΟΜΟΝΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 18/4/2018 ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΦΟΥ!!!

Το Βιβλιοπωλείο Πανίδης και οι Εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου "Αντέχεις;" της Χριστίνας Πομόνη την Τετάρτη 18 Απριλίου στις 19.30 στο χώρο του βιβλιοπωλείου (Κολοκοτρώνη 20 Εύοσμος).


Αν θέλεις να μάθεις την αλήθεια, έλα απόψε στο Κάστρο στις οκτώ. Μόνος.
Ένα ξαφνικό τηλεφώνημα και οι μνήμες ξαναζωντανεύουν. Ο Κωστής ξεκινά το ταξίδι της αναζήτησης για τη χαμένη του αδελφή στο Μαίναλο, εκεί όπου πριν από είκοσι επτά χρόνια οι γονείς του σκοτώθηκαν σε τροχαίο. Η βοήθεια της Σοφίας και της Εύης αποδεικνύεται καθοριστική, ακόμα και όταν τα πράγματα ακολουθούν μια απρόβλεπτη τροπή.
Ο Κωστής εμπλέκεται σε μια δίνη συγκλονιστικών αποκαλύψεων. Σύμμαχός του το Μαίναλο και η δύναμη της ψυχής του. Θα αντέξει να φτάσει στην αλήθεια;
Η ιστορία αυτή είναι σχεδόν αληθινή. Τα συναισθήματα που προκαλεί, όμως, είναι απολύτως αληθινά. Αντέχεις;

Μέχρι τότε ας γνωρίσουμε την συγγραφέα κ.Χριστίνα Πομόνη μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
"Η Χριστίνα Πομόνη γεννήθηκε το 1970 στην Αθήνα. Σπούδασε οικονομικά, αλλά αποφάσισε να ασχοληθεί με το μεράκι της, τα βιβλία. Έχει ταξιδέψει σε πολλά μέρη του κόσμου, δεν ζει χωρίς μουσική, λατρεύει τη φωτογραφία, τον αθλητισμό και τον σκύλο της. Τα τρία χρόνια παραμονής στην Αμερική έγιναν αφορμή για τη γέννηση του πρώτου της μυθιστορήματος «Σιωπή Σαν Όρκος» (Εκδ. Μίνωας, 2015). Το 2018 κυκλοφόρησε το δεύτερο μυθιστόρημά της «Αντέχεις;» (Εκδ. Μίνωας, 2018). Σήμερα, γράφει, ονειρεύεται, εθελοτυφλεί, και πιστεύει πως ακόμα υπάρχουν Άνθρωποι."

ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε; Θυμάμαι ότι διάβαζα πολλά εξωσχολικά βιβλία, Άλκη Ζέη, Ιούλιο Βέρν. Στα τελευταία χρόνια του σχολείου διάβασα για πρώτη φορά το «Υπόγειο» του Ντοστογιέφσκι και την «Αναζήτηση του χαμένου χρόνου» του Προυστ – τα οποία και ξαναδιάβασα στα μετέπειτα χρόνια, σε πιο ώριμη ηλικία.
ΕΡΩΤΗΣΗ:2)Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα; Προτιμώ τα βιβλία που με κάνουν να σκεφτώ, να προβληματιστώ, να βάλω τον εαυτό μου στη θέση κάποιου ήρωα και να αναρωτηθώ τι θα έκανα εγώ στη θέση του. Μου αρέσουν τα κείμενα με πλούσιο λεξιλόγιο, και περιγραφές που να με κάνουν να νιώθω ότι βρίσκομαι και εγώ εκεί που είναι ο ήρωας. Σαν είδος λογοτεχνίας θα έλεγα τα κοινωνικά μυθιστορήματα, ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης, αλλά και η φιλοσοφία.
ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας ...βάζω δύσκολα; Όχι καθόλου! Ντοστογιέφσκι, Προυστ, Ταμπούκι, Γούλφ, Καραγάτσης, Λουντέμης, Τσίρκας. Αυτοί μου έρχονται πρώτοι.
ΕΡΩΤΗΣΗ:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε; Έγραφα από το δημοτικό, σκάρωνα μικρές ιστορίες και τις έγραφα όπου έβρισκα, στα βιβλία του σχολείου, σε επιδέσμους, ακόμα και στον τοίχο του δωματίου μου. Ήταν το μόνιμο παράπονο της μητέρας μου, ότι λερώνω τους τοίχους, ενώ θα μπορούσα να γράψω σε ένα τετράδιο. Ωστόσο, συγκροτημένα και μεθοδικά, αποφάσισα να γράψω όταν βρήκα τον χρόνο το 2012.
ΕΡΩΤΗΣΗ:5)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας ''Αντέχεις;" Γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και αυτό το εξώφυλλο; Πείτε μου δυο λόγια για την ιστορία..... Στόχος μου ήταν να μιλήσω για τα λάθη που κάνουν οι γονείς και πώς αυτά επηρεάζουν τα παιδιά και τους μετέπειτα ενήλικες. Ο τίτλος γεννήθηκε ως ερώτηση στον εαυτό μου, αν αντέχω να αναμετρηθώ με τα λάθη μου, αν αντέχω να παραδεχτώ πως κάποιες πράξεις μου στεναχώρησαν πολύ κάποιους ανθρώπους. Στη συνέχεια, η ιστορία με πήγε στην επιλογή του τίτλου, ως ερώτημα σε κάθε αναγνώστη ξεχωριστά. Σε ό,τι αφορά την υπόθεση, ο κεντρικός ήρωας, ο Κωστής, ορφανεύει στα έντεκα, χάνοντας σε τροχαίο δυστύχημα τους γονείς και την αδελφή του. Μεγαλώνοντας, ο Κωστής δεν αναζητά τα αίτια του δυστυχήματος, μοιάζει να έχει αποδεχθεί μοιρολατρικά την κατάσταση, ώσπου μια άγνωστη γυναίκα τού αναφέρει στο τηλέφωνο ότι η αδελφή του ζει. Από εκεί και πέρα, βγαίνουν στην επιφάνεια όλα όσα είχε θάψει μέσα του, όλα όσα είχε προσπαθήσει να ξορκίσει μέσα από το θέατρο. Είναι ανυπόμονος, απαισιόδοξος, απογοητεύεται εύκολα, θυμώνει. Αλλά είναι και αποφασισμένος, περισσότερο από τύψεις, να βρει την αλήθεια.
ΕΡΩΤΗΣΗ:6)Τι δεν αντέχει η Χριστίνα Πομόνη; Πολλά! Κυρίως όμως τη μιζέρια του μυαλού και της ψυχής, την έλλειψη ενσυναίσθησης και τον υπέρμετρο εγωισμό, κυρίως το τελευταίο.
ΕΡΩΤΗΣΗ:7)Ποιον ήρωα ξεχωρίζετε από τα έργα σας και γιατί; Μέχρι στιγμής, ο Κωστής είναι ο ήρωας που αγαπώ περισσότερο. Νομίζω πως με σκιαγραφεί περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον ήρωα.
ΕΡΩΤΗΣΗ:8)Υπάρχει κάποιο έργο σας που σας δυσκόλεψε στην ολοκλήρωση του; Το «Αντέχεις;». Άλλαξε πολλές μορφές μέχρι να φτάσει στα χέρια σας γιατί γράφτηκε σε περίοδο που προσπαθούσα να ξεπεράσω ένα πολύ σοβαρό καταθλιπτικό επεισόδιο που μου στέρησε 1,5 χρόνο δημιουργίας και ζωής.
ΕΡΩΤΗΣΗ:9)Λαμβάνετε μηνύματα με απόψεις αναγνωστών; Πόσο σας επηρεάζουν οι παρατηρήσεις τους? Ναι, μου στέλνουν πολλά μηνύματα οι αναγνώστες και τους ευχαριστώ για αυτό. Τις αφουγκράζομαι, τις ασπάζομαι, και τις λαμβάνω υπόψιν. Ευτυχώς, για την ώρα δεν έχω λάβει κάποιον αρνητικό σχολιασμό, ούτε για το «Αντέχεις;», ούτε για το «Σιωπή Σαν Όρκος» (Εκδ. Μίνωας, 2015).
ΕΡΩΤΗΣΗ:10)Τελικά, συγγραφέας γεννιέσαι ή γίνεσαι; Νομίζω γεννιέσαι και στην πορεία αποκτάς τις τεχνικές γνώσεις για να το ακολουθήσεις συστηματικά. Είναι έμφυτο το να μπορείς να μεταδώσεις το συναίσθημά σου στον αναγνώστη, ειδικότερα όταν δεν σε γνωρίζει προσωπικά, και να του δημιουργείς την επιθυμία να σε γνωρίσει, να δει τον άνθρωπο πίσω από το κείμενο, τα μάτια, το πραγματικό πρόσωπο του συγγραφέα.
ΕΡΩΤΗΣΗ:11)Το τελευταίο σας δημιούργημα κυκλοφόρησε πρόσφατα, αλλά θα τολμήσω να ρωτήσω αν έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε κάτι καινούριο; Μήπως έχετε και άλλες ανέκδοτες ιστορίες; Ναι έχω ξεκινήσει ήδη και έχω γράψει περίπου έξι κεφάλαια. Αυτή τη φορά, τολμώ κάτι διαφορετικό, αλλά θα δούμε πώς θα πάει και θα βγει αυτό που προσδοκώ.
ΕΡΩΤΗΣΗ:12)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα; «Η κρύπτη των Καπουτσίνων», Γιόσεφ Ροθ. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει το «Κουτσό», του Χούλιο Κορτάσαρ.
ΕΡΩΤΗΣΗ:13)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά… Μία φράση που με ακολουθεί πάντα είναι «Ακολούθησε την ψυχή σου». Αγαπημένο τραγούδι είναι το «Forest” των Cure και ταινία η «Κράμερ εναντίον Κράμερ». Φυσικά, έχω πολλά περισσότερα!
Σας ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία και σας περιμένω την Τετάρτη 18/4 στο Βιβλιοπωλείο Πανίδης στις 19:30.

2 σχόλια: