Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

ΦΑΝΗ ΓΕΩΡΓΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ "ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ


 ΦΑΝΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ

για το "ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ"

από τις εκδόσεις ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ.








Όταν με κάλεσε στην υπέροχη αυλή της εκείνο το αυγουστιάτικο απόγευμα, δεν μπορούσα να φανταστώ, ότι θα έγραφα γι’ αυτή τη θαυμάσια και θαυμαστή γυναίκα. Απλή με με μια καλοσύνη και ομορφιά μέσα στην απλότητα της, μια ιέρεια του Ολύμπου ένα ξωτικό που πετούσε φωτιές σε κάθε κίνηση των ματιών της. Μου μιλούσε και φλόγες ξεπετάγονταν από τις άκρες του κήπου και φλόγιζαν την ψυχή μου. Ποτάμι ορμητικό, σαν τον Ενιπέα, τα λόγια της, για τον τόπο της το πανέμορφο Λιτόχωρο,την ιστορία της ζωής της πλεγμένη με ιστορικά γεγονότα. Η κατοχή των Γερμανών, αργότερα ο εμφύλιος, σκοτεινό και πικρό κομμάτι για την ιστορία του τόπου, πλεγμένα με τα δύσκολα και τα εύκολα της ζωής της. Πάνω απ’  όλα ο Όλυμπος σημείο αναφοράς για τη ζωή της και όλα όσα την ακολουθούσαν. Αντάριασε η ψυχή μου και είπα μέσα μου «Εγώ θα την κάνω βιβλίο. Θα την περάσω στην αιωνιότητα». Ένιωσα δέος για αυτήν την γυναίκα! Όσο έγραφα το βιβλίο τα συναισθήματά μου ήταν πολύ έντονα. Έγινα ένα με την ηρωίδα μου και προσπάθησα να μπω στα παπούτσια της και να περπατήσω τη ζωή της. Βήμα - βήμα, σοκάκι - σοκάκι, πλαγιά -  πλαγιά δρασκέλισα τις διαδρομές της, μπήκα στην ψυχή της και ένιωσα χαρά, λύπη, φόβο, θυμό, ανδριοσύνη, αποφασιστικότητα. Τώρα που το κρατώ, τα χέρια μου τρέμουν από συγκίνηση γιατί το βιβλίο με τον θρύλο του Λιτοχώρου, την Μαρίκα την Ξεφτερού, την ηρωίδα μου, έγινε πραγματικότητα. Ελπίζω να αγαπηθεί από τους αναγνώστες γιατί είναι ένα ευκολοδιάβαστο βιβλίο, μια αληθινή ιστορία γραμμένη με αγάπη και ψυχή.

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο ΕΔΩ


Οι ανάσες, οι θυμοί, τα μπουρίνια της, τα παράπονα, οι χαρές και οι λύπες της, τα εύκολα, ζυμωμένα με τα δύσκολα της ζωής της. Ο Όλυμπος, σημείο αναφοράς στο πέρασμά της. Η ιστορία μιας γυναίκας, και ενός από τα ωραιότερα χωριά της Ελλάδας, του Λιτόχωρου.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Φανή Γεωργολοπούλου γεννήθηκε στα Τρίκαλα Θεσσαλίας. Αποφοίτησε από το Λύκειο Καρδίτσας και έκανε σπουδές στο Παιδαγωγικό Τμήμα της Φλώρινας και στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Έχει μεταπτυχιακό στην ψυχολογία εφήβων. Λογοτεχνικά της κείμενα έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά των Τρικάλων. Έργα της που έχουν εκδοθεί είναι: «Να παίρνει ο αέρας τη ζάχαρη από το ψωμί», εκδόσεις Κορδαλή, «Μέρες βροχής», εκδόσεις Gutenberg, «Σχετικά με τον Μιχάλη», εκδόσεις Πνοή, και «Κάποτε στον Όλυμπο», εκδόσεις Ανεμολόγιο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου