Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2019

ΣΟΦΙΑ ΚΑΤΑΡΑ ΞΥΛΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ-ΧΑΡΤΙΝΟΣ ΠΥΡΓΟΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗΣ


Δημητρός:
« Καλώς τα τα παιδιά! Μέρες που είναι, η Πάρνηθα κατεβάζει κρύο για τα καλά! Βλέπετε τη σούστα μου; Μόλις ανέβηκα για πρασινάδα και τη φόρτωσα ίσαμε κει απάνω. Θα την πουλήσω στα εμπορικά της Αθήνας, να στολίσουν τις βιτρίνες τους. Βέβαια, όλο και ξενόφερτα στολίδια θα βάλουν παραδίπλα, φωτάκια, Αγιοβασιλάκια… Αλλά,  σαν το πράγμα το αληθινό, δεν έχει!!!
Αυτό θέλω κι εγώ να σας ευχηθώ! Αληθινά Χριστούγεννα!!! Με αληθινή αγάπη, ζεστασιά και γλύκα!!! Και… πού είστε; Ανηφόρες θα έχει βρε!!! Και ανηφόρες και βαλτόνερα και τριβόλια κι αγκάθια, να σου τρυπάνε το μεδούλι, τα άτιμα!!! Αλλά… Εδώ είναι το μυστικό! Απάνω τους, μωρέ!!! Δε χαμπαριάζουμε εμείς!!! Αγώνα και χαμόγελο, αυτά θέλει η ζωή!!!
Καλή κι ευλογημένη Χρονιά!!! Να στέκει το σπιτικό σας ασάλευτο με θεμέλιο την αγάπη. Κι ας βαράνε άνεμοι, θύελλες, σεισμοί και καταποντισμοί… Εμείς, το κεφάλι  ψηλά!!! Έχει ο καιρός γυρίσματα, μωρέ!!! Εμείς μοναχά να στέκουμε όρθιοι!!! Ας τυλιχτώ τώρα καλύτερα στο παλτό, που μου έραψε η Αργυρώ μου, γιατί… ξυρίζει!!!
Ώρα καλή, παιδιά!!!!
Και του χρόνου!!!»



Σοφία Κατάρα – Ξυλογιαννοπούλου
«Χάρτινος Πύργος»
Εκδόσεις Ελκυστής (2019)


 Ένα χωριό δίπλα στην Αθήνα φιλοξενεί μια κλειστή, παραδοσιακή κοινωνία με τους δικούς της κανόνες. Σε ένα αρχοντικό, πέτρινο σπίτι τρία αδέρφια χαράζουν τρεις παράλληλες ζωές. Ξετυλίγεται ένας αιώνας Ιστορίας -Πόλεμος, Κατοχή, Απελευθέρωση- ένας χορός γεγονότων. Οι ήρωες παραδέρνουν από την Αγάπη στο Μίσος, ζουν την Τραγωδία, αντέχουν τη Συγχώρεση. Μέσα από τα μονοπάτια της Φιλίας ή της Μοναξιάς, στη Ζωή και στον Θάνατο ο Άνθρωπος συναντιέται τελικά με τον Θεό. Ώσπου… Ο σεισμός της Αθήνας – 7/9/1999 – γκρεμίζει το σπίτι σαν… χάρτινο πύργο. Τέλειωσαν όλα. Ή μήπως όχι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου