Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2019

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΤΙΝΙΔΗΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

"Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο 2020!
Αυτές τις γιορτές σας προτείνω τους ίδιους στόχους που έβαλα για τον εαυτό μου:
Προσπαθήστε να περάσετε χρόνο με τους ανθρώπους που αγαπάτε,
να διαβάσετε ένα βιβλίο που θέλατε να διαβάσετε το 19 αλλά δεν βρίσκατε χρόνο ή/και διάθεση,
και να υιοθετήσετε ένα ζωάκι που δεν έχει σπίτι και να το σώσετε από το κρύο!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου