Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

ΟΙ ΜΑΚΑΡΙΟΙ-ΜΑΡΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΜΑΡΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
για το ΟΙ ΜΑΚΑΡΙΟΙ
από τις εκδόσεις BELL.













Έχω μεγάλη αγάπη για τα κυκλαδίτικα νησιά γι’ αυτό δεν χάνω ευκαιρία να βρίσκομαι εκεί. Σ’ αυτό το περιβάλλον λοιπόν αποφάσισα να τοποθετήσω τους ήρωες του τελευταίου μου βιβλίου, Οι Μακάριοι. Γράφοντάς το ένιωθα να βρίσκομαι κι εγώ μαζί τους και να παρασύρομαι από τη ροή της ιστορίας. Ήταν μια διαδικασία που απόλαυσα από την  πρώτη σελίδα μέχρι και την τελευταία.
Αρχικά, η ιδέα του βιβλίου προέκυψε μετά την επίσκεψή μου στη Σίκινο. Εκεί μου γεννήθηκε η ανάγκη να πλάσω ένα δικό μου νησί, ένα δικό μου κόσμο, γεμάτο μυστικά και παράξενα γεγονότα. Στην πορεία δημιουργήθηκε ο πρωταγωνιστής, ένας δάσκαλος που τοποθετήθηκε από τύχη ή ίσως και όχι στο νησί.
Αναμφισβήτητα η συγγραφή αυτού του βιβλίου ήταν για μένα μια μοναδική εμπειρία. Πολλά από τα πράγματα που αγαπώ είναι βασικά συστατικά αυτής της ιστορίας. Κυκλάδες, μυστήριο, μυθολογία, αρχαίοι θεοί, φόβος για το άγνωστο και τρόμος είναι μόνο μερικά από αυτά.
  Τη μέρα που  έφτασε στην τελική του μορφή (για την ακρίβεια έγινε πολύ καλύτερο απ’ ότι το φανταζόμουν) και τυπώθηκε από τις αγαπημένες μου εκδόσεις Bell, εκπληρώθηκε ένα όνειρο που είχα πάντα… να βρίσκομαι κι εγώ στον εκδοτικό που διάβαζα από παιδί.
Συνεπώς, στο βιβλίο αυτό θα ζήσετε μια διαφορετική ιστορία που συνδέει το παρόν με το παρελθόν, τη σύγχρονη κοινωνία με τη μυθολογία και το μυστήριο με τον τρόμο σε ένα μέρος βγαλμένο από την πιο σκοτεινή φαντασία ή μήπως υπάρχει πραγματικά; Αυτό θα το διαπιστώσετε μόνοι σας.

«Μηδένα πρὸ τοῦ τέλους μακάριζε»

Καλή ανάγνωση!

Μάριος Δημητριάδης
Συγγραφέας

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τoν συγγραφέα ΕΔΩ

Σεπτέμβριος του 1992.

Ο Αλέξανδρος είναι ένας νεαρός δάσκαλος και η καινούργια σχολική χρονιά τον βρίσκει με μετάθεση σε ένα άγνωστο, απομακρυσμένο νησί του Αιγαίου. Από την πρώτη στιγμή που πατάει το πόδι του στη Μακάρια αντιλαμβάνεται ότι οι λιγοστοί κάτοικοι είναι επιφυλακτικοί και καχύποπτοι απέναντί του. Και καθώς οι μέρες περνούν, ο Αλέξανδρος συνειδητοποιεί ότι πίσω από τις φαινομενικά ήσυχες ζωές τους οι ντόπιοι κρύβουν πολλά και επικίνδυνα μυστικά. 

Η περιέργειά του θα τον οδηγήσει στην αναζήτηση της αλήθειας και όταν τα θαμμένα στα βάθη του χρόνου σκοτεινά μυστικά της Μακάριας αρχίσουν να αποκαλύπτονται, όχι μονάχα θα κλονίσουν όλα τα πιστεύω του, αλλά και θα θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή του.

Οι Μακάριοι είναι μια συναρπαστική μεταφυσική ιστορία, ένα ατμοσφαιρικό μυθιστόρημα τρόμου, όπου το πιο σκοτεινό κακό έρχεται από το παρελθόν για να μας θυμίσει ότι οι αρχαίοι θεοί βρίσκονταν πάντα ανάμεσά μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου