Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΠΟΝΑΕΙ-Γνωρίστε τη συγγραφέα του κ.Μελίνα Τούντα μέσω της συνέντευξης της στο blog μας ΑΦΟΥ!!!

Η Μαρία Βαγενά υιοθετήθηκε στην τρυφερή ηλικία των δύο χρόνων. Μεγαλώνοντας σ ένα πολύ αυστηρό περιβάλλον, ονειρευόταν να αποκτήσει κάποτε δική της οικογένεια και να δώσει στα παιδιά της την αγάπη, τη θαλπωρή και την ασφάλεια που η ίδια δεν είχε νιώσει ποτέ. Ύστερα από περιπλανήσεις και ατυχείς σχέσεις πίστεψε πως βρήκε τον άνθρωπο που θα της πρόσφερε όσα είχε στερηθεί. Αλλά είχε κάνει λάθος για άλλη μια φορά. Το χαμόγελο αντικαταστάθηκε σύντομα από το κλάμα και το χάδι από την κάθε μορφής βία. Οι στιγμές που έζησε είναι βγαλμένες από ταινία τρόμου, αλλά δυστυχώς, η ιστορία αυτή είναι πέρα για πέρα αληθινή.
Το νέο μυθιστόρημα της Μελίνας Τούντα διαβάζεται με κομμένη την ανάσα από την πρώτη μέχρι και την τελευταία σελίδα και καθηλώνει με τις συνεχείς ανατροπές του. 

Ποια όμως είναι η κ.Μελίνα Τούντα;Ας την γνωρίσουμε μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων  μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!!!


Η Μελίνα Τούντα γεννήθηκε στην Αθήνα και είναι καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας και ιδιοκτήτρια φροντιστηρίων ξένων γλωσσών σε περιοχές της Αττικής. Είναι παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών.




ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη σας επαφή με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;
Η πρώτη μου επαφή με το βιβλίο ήταν σε ηλικία οχτώ ετών. Ο τίτλος του πρώτου μου βιβλίου ήταν « ο Τρελαντώνης»  της Πηνελόπης Δέλτα  και βρίσκεται σε περίοπτη θέση στη βιβλιοθήκη μου. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:2)Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Θα έλεγα πως δεν έχω. Αγαπώ όλα τα είδη του γραπτού λόγου. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας βάζω δύσκολα;
Δεν μου βάζετε δύσκολα!   Καβάφης, Καλβίνο, Καζαντζάκης ,  Σαίξπηρ, Ντοστογιέφσκι κι αμέτρητοι άλλοι.  

ΕΡΩΤΗΣΗ:4)Τι αποτέλεσε  το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε;
Η μεγάλη φαντασία που διέθετα και η οποία με πίεζε αφόρητα  με εξανάγκασε να μεταφέρω τις σκέψεις στο χαρτί όταν ακόμα φοιτούσα  στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Θυμάμαι πολύ έντονα την αγωνία μου να γράψω όσα είχα συνθέσει στο μυαλό μου και που προσπαθούσα να έχουν μεταξύ τους συνοχή, δίχως ωστόσο να καταλαβαίνω αυτή την εσωτερική ανάγκη που με ωθούσε να το πράξω. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:5)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας «Η αγάπη δεν πονάει» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή ;
Την ιστορία της Μαρίας Βαγενά τη γνωρίζω πάνω από δέκα χρόνια. Το 2012 μετά την έκδοση του τέταρτου μυθιστορήματός μου με τον τίτλο Έτσι κι Αλλιώς καλημέρα που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λιβάνη αποφάσισα να γράψω αυτό το βιβλίο που πραγματεύεται την ενδοοικογενειακή βία. Όμως στάθηκε αδύνατον γιατί μολονότι γνώριζα την ιστορία ήταν δύσκολο να μπω στον ψυχισμό της ηρωίδας μου. Στα χρόνια που μεσολάβησαν κι επειδή έζησα πολλές από τις δύσκολες καταστάσεις που περιγράφονται μέσα στις σελίδες του κατάφερα κι εντελώς άθελά μου να μπω στον ψυχισμό της Μαρίας Βαγενά.  Έτσι το καλοκαίρι του 2016 ολοκλήρωσα αυτό το πόνημα.

ΕΡΩΤΗΣΗ:6)Το τελευταίο σας βιβλίο «Η αγάπη δεν πονάει» που κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες είναι αν δεν κάνω λάθος το 5ο δημιούργημά σας. Θέλετε να μας πείτε λίγα λόγια και για τα προηγούμενα τέσσερα;
Η αγάπη δεν πονάει – αληθινή ιστορία  των εκδόσεων Πνοή κυκλοφόρησε το Μάρτιο του 2017. Το πρώτο μου μυθιστόρημα έχει τον τίτλο Ζητείται μια δεύτερη ευκαιρία και κυκλοφόρησε το 2005 από τις εκδόσεις Βασιλείου . Από τις ίδιες εκδόσεις το 2009 κυκλοφόρησε το επόμενο με τον τίτλο Το πεντάγραμμο του πάθους.  Από τις εκδόσεις Λιβάνη έχουν κυκλοφορήσει το Μια αγάπη δυο ζωές το οποίο έχει μεταφραστεί στην αλβανική γλώσσα και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Νεράιδα καθώς επίσης και το Έτσι κι αλλιώς καλημέρα που κυκλοφόρησε το 2012.   

ΕΡΩΤΗΣΗ:7)Γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και το εξώφυλλο;
Τον επιλέξαμε γιατί απλώς η αγάπη ΔΕΝ πονάει. Ο τίτλος αυτού του βιβλίου είναι ένας τίτλος- κοινωνικό μήνυμα που σημαίνει πως όποιος αγαπάει πραγματικά στις διαπροσωπικές του σχέσεις ΔΕΝ πονάει ούτε λεκτικά ούτε ψυχολογικά ούτε σωματικά αυτόν που αγαπάει.. Και κάνω έκκληση σε όλες τις μητέρες που τα παιδιά μας είναι το μέλλον του κόσμου που ζούμε να τα μεγαλώνουν μόνο με αγάπη. Ένα παιδί που μεγαλώνει με αγάπη γίνεται ενήλικας που τη δίνει και θεωρεί δεδομένο πως θα την εισπράξει. Όταν όμως ένα παιδί μεγαλώνει μέσα στην όποια μορφή οικογενειακής βίας είτε λεκτικής, είτε ψυχολογικής, είτε σωματικής γίνεται ενήλικας που μπορεί  στις διαπροσωπικές του σχέσεις να την ασκήσει ή να τη δεχτεί αδιαμαρτύρητα γιατί δυστυχώς αυτού του είδους η συμπεριφορά του είναι οικεία. Όσο για το εξώφυλλο που ήταν επιλογή του φιλολόγου – επιμελητή της Πνοής κυρίου Δημήτρη Καραναστάση  αποδεικνύει πως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:8)Ποιον ήρωα ξεχωρίζετε από τα έργα σας και γιατί;
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον ήρωα από τα έργα μου. Είναι ξεχωριστοί για μένα και τους αγαπώ όλους πολύ.

ΕΡΩΤΗΣΗ:9)Υπάρχει κάποιο έργο που σας δυσκόλεψε στην ολοκλήρωσή του;
Μέχρι στιγμής δεν έχει τύχει. Δεν ξέρω αν συμβεί στο μέλλον . 

ΕΡΩΤΗΣΗ:10)Λαμβάνετε μηνύματα με απόψεις αναγνωστών; Πόσο σας επηρεάζουν οι παρατηρήσεις τους;
Έχω επικοινωνία μέσω του facebook με πολλούς αναγνώστες. Μέχρι στιγμής δεν έχω δεχτεί  κάποιες παρατηρήσεις. Δεν μπορώ να πω πως ως χαρακτήρας επηρεάζομαι , όμως οποιαδήποτε κριτική αρνητική ή θετική με βοηθάει πολύ. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:11)Τελικά συγγραφέας γεννιέσαι ή γίνεσαι;
Συγγραφέας γεννιέσαι. Δε μπορείς να γίνεις στην πορεία της ζωής σου. Αυτό που μπορεί να συμβεί είναι μην αναγνωριστεί ποτέ ως συγγραφέας κάποιος παρά το συγγραφικό του ταλέντο. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:12)Έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε κάτι καινούριο; Μήπως έχετε και άλλες ανέκδοτες ιστορίες;
Έχω σχεδόν ολοκληρώσει το έκτο μυθιστόρημά μου που στηρίζεται εξ ολοκλήρου σε φανταστικά γεγονότα και θα κυκλοφορήσει το 2018.  Έχω γράψει στίχους και  παραμύθια ένα εκ των οποίων με τον τίτλο Νίνα η ιστορία μιας όμορφης κίτρινης πεταλούδας κέρδισε το Γ’ βραβείο στο 13ο λογοτεχνικό διαγωνισμό Κερατσινίου το 2013.

ΕΡΩΤΗΣΗ:13)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα ;
Αυτή την εποχή κανένα. Ολοκληρώνω  το έκτο μου μυθιστόρημα  και στη συνέχεια  θα γράψω το έβδομο την ιστορία του οποίου έχω ήδη βρει. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:14)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά… 
Η φράση που με εκφράζει : Ένα πρόβλημα έχει περισσότερες από μια λύσεις .
Αγαπημένο τραγούδι : Non, je ne regrette rien με ερμηνεύτρια την Edith Piaf .
Αγαπημένη ταινία :Όσα παίρνει ο άνεμος  με τους Βίβιαν Λι, Κλαρκ Γκέιμπλ, Ολίβια Ντε Χάβιλαντ
  



                         Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου