Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Η ΣΚΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΕΛΛΗΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ

"Μια ιστορία αγάπης και τρόμου,ένα μεταφυσικό θρίλερ που δεν θα αφήσετε στιγμή από τα χέρια σας."
διάβασα στο τέλος του οπισθόφυλλου του βιβλίου και οι λέξεις τρόμος και θρίλερ μέχρι τώρα λειτουργούσαν αρνητικά,απαγορευτικά για εμένα στο να επιλέξω ένα βιβλίο ή μία ταινία μια και δηλώνω ...φοβιτσιάρα.
Η φράση όμως "μια ιστορία αγάπης" και κυρίως το παλιό αρχοντικό Καρατζά δίπλα στη λίμνη Βόλβη το οποίο ..πρωταγωνιστεί στο βιβλίο του κ.Κέλλη έκαμψαν τους δισταγμούς μου και αποφάσισα να τολμήσω να το διαβάσω.
Λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση της ανάγνωσης του τα συναισθήματα μπερδεμένα και έντονα!!!Τρόμος,αγωνία,ένταση και πολλή τροφή για σκέψη για ποικιλία θεμάτων όπως η αγάπη ανάμεσα στους συντρόφους,ανάμεσα στα μέλη μιας οικογένειας,ανάμεσα στους φίλους,την απώλεια και πως αυτήν την αντιμετωπίζουμε-αποδεχόμαστε,το θάνατο και το ...μετά ....Ένα μεταφυσικό θρίλερ που με κράτησε δέσμια από την πρώτη ως την τελευταία σελίδα.
Όπως καταλαβαίνετε δεν γίνετε να αναφερθώ στην πλοκή της ιστορίας(θα πάρετε όμως μια ιδέα διαβάζοντας το οπισθόφυλλο παρακάτω)αλλά αυτό που μπορώ να κάνω είναι να χαρακτηρίσω  κινηματογραφική τη γραφή του συγγραφέα μια και καθ'όλη τη διάρκεια της ανάγνωσης οι αισθήσεις μου ήταν σ'επιφυλακή ΑΦΟΥ αισθανόμουν πως βρισκόμουν και εγώ μαζί με τους πρωταγωνιστές στο αρχοντικό Καρατζά.Άκουγα τους ήχους,είχα την αίσθηση πως όσα διάβαζα θα ...ζωντανέψουν μπροστά μου εκείνη τη στιγμή και κοιτούσα ...φοβισμένα τριγύρω μου μια και περίμενα πως η ...Σκιά του αρχοντικού θα εμφανιστεί από στιγμή σε στιγμή μπροστά μου.Και θεωρώ πως έτσι θα αισθάνομαι κάθε φορά(δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό για μένα😊) που θα περνάω μπροστά από τη λίμνη Βόλβη, διαδρομή που κάνω συχνά μια και είναι  οικογενειακός προορισμός λόγω καταγωγής.Το προτείνω ανεπιφύλακτα για τους λάτρεις του είδους!!!


Λίγα λόγια για το βιβλίο

"Όλα τα παλιά σπίτια κουβαλούν αναμνήσεις. Τελευταίες ανάσες. Παίζουν κρυφτό ανάμεσα στους ζωντανούς".
Μετά τον πρόωρο θάνατο της αγαπημένης του Ναταλίας, ο Τάσος Βαρθαλίτης προσπαθεί μαζί με τα δυο του παιδιά να μαζέψει τα κομμάτια της διαλυμένης οικογένειάς του και να ξαναφτιάξει τη ζωή τους.
Θέλοντας να πραγματοποιήσει την επιθυμία της νεκρής πια συζύγου του, αποφασίζει να αγοράσει το παλιό αρχοντικό Καρατζά δίπλα στη λίμνη Βόλβη, το μέρος όπου μια νύχτα δεκαέξι χρόνια πριν της είχε κάνει πρόταση γάμου.
Μια σκιά όμως παραμονεύει στο αρχοντικό, μια οργισμένη ύπαρξη που ο θάνατος και τα χρόνια δεν κατάφεραν να σιγάσουν το μοιρολόι της. Μια σκιά που αποκαλεί το σπίτι τους σπίτι της.
Καθώς τα σημάδια ανείπωτων πράξεων του παρελθόντος αρχίζουν να εμφανίζονται γύρω τους, η ανάγκη του Τάσου και των παιδιών του να ξαναβρούν όσα έχασαν δεν τους αφήνει να δουν την πραγματικότητα. Και αυτό βάζει το παρόν αλλά και το μέλλον τους σε θανάσιμο κίνδυνο.

Μια ιστορία αγάπης και τρόμου, ένα μεταφυσικό θρίλερ που δε θα αφήσετε στιγμή από τα χέρια σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου