Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ "ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΥΤΗ" ΤΗΣ κ.ΜΑΡΙΛΕΝΑΣ ΠΑΠΠΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 22/2/2017 ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΦΟΥ!!!

Την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου στις 19.30 στο Καφέ Θέατρο(πάνω από το Βασιλικό Θέατρο) θα έχω την χαρά και την τιμή να παρουσιάσω τη συγγραφέα κ.Μαριλένα Παππά και το βιβλίο της "Παρέα με τον Ελύτη''.Αποσπάσματα θα διαβάσει η ηθοποιός κ.Ελένη Βουγιατζή,ενώ τη βραδιά θα ντύσει μουσικά η κ.Βίκυ Χατζηαναγνώστου.

Μυρτώ, Σο και Γιώργος, μια παρέα σχεδόν τριαντάρηδων σε μια ζωή που σχεδόν τους ανήκει.

Η Ελλάδα του σήμερα, το κυνήγι μιας ευτυχίας που αργεί και η αλλαγή. Αυτή που οδηγεί τη Μυρτώ από τα γκρίζα γραφεία της Αθήνας, στο αεράκι της Μήλου και από ΄κει σ’ ένα μοιραίο ραντεβού κάτω από το αιώνιο φεγγάρι της Ρώμης.

Με σύμμαχο τα γραπτά του Ελύτη, η ζωή όσο δύσκολη κι αν μοιάζει κάποιες μέρες, είναι στ΄αλήθεια υπέροχη.

«Ανεπιτήδευτο, αυθόρμητο, αληθινό! Η ποίηση μπλέκεται με τη ζωή και ο έρωτας περπατάει στα χνάρια του ελληνικού καλοκαιριού» – Παναγής Βαρβιτσιώτης, rubicube.gr
Photo by Λίλη Αναστασίου!!!


Μέχρι τότε ας την γνωρίσουμε μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


Η Μαριλένα Παππά γεννήθηκε στις 11 Φεβρουαρίου 1988. Μεγάλωσε στη Νέα Ιωνία, ανάμεσα σε τετράδια με σκέψεις και ζωγραφιές και μ’ ένα μεγάλο όνειρο: «Θέλω να γράψω ένα βιβλίο». Κι έγραψε. 6! Έχει συνεργαστεί με sites & blogs ως αρθογράφος, γράφει κριτικές θεάτρου για το θέατρο.gr, κριτικές βιβλίων και διατηρεί το δικό της blog ,«Σκέφτομαι και γράφω»! Έχει συμμετάσχει σε εκθέσεις ζωγραφικής, έχει στήσει πολυάριθμες παραστάσεις σε όλη την Ελλάδα, ενώ το πρώτο της βιβλίο «Ο πλανήτης που χαμογελά» κυκλοφόρησε σε δική της εικονογράφηση. Σπούδασε Δημόσια Διοίκηση στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στην Ακαδημία Σπουδών Επικοινωνίας. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα ζωγραφικής στο Δήμο Νέας Ιωνίας και μαθήματα σκίτσου στη Σχολή Ορνεράκη.

Επικοινωνία με τη συγγραφέα: marilenapappa99@hotmail.gr

Photo by Λίλη Αναστασίου!!!


Ερώτηση:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;
Το βιβλίο που επηρέασε την παιδική μου ηλικία ήταν Τ’ Αυγουστιάτικο φεγγάρι της Βούλας Μάστορη. Το αγαπάω ακόμη και θα το αγαπάω για πάντα. Νομίζω ότι ήμουν στην Πέμπτη δημοτικού!

Ερώτηση:2) Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Ως έφηβη διάβαζα αποκλειστικά ποίηση. Η ιδέα να διαβάσω ένα μυθιστόρημα μου φάνταζε τόσο δεσμευτική! Πλέον διαβάζω σχεδόν όλα τα είδη, αν και δεν αγαπώ ιδιαίτερα τα αστυνομικά μυθιστορήματα. 

Ερώτηση:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας ...βάζω δύσκολα;
Εύκολο! Χαρούκι Μουρακάμι, Βούλα Μάστορη, Οδυσσέας Ελύτης, Ζυράννα Ζατέλη, David Nicholls, Δημοσθένης Παπαμάρκος. 

Ερώτηση:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε;
Ποιος ξέρει! Ξεκίνησα να γράφω σε τόσο μικρή ηλικία (στα έντεκα), που το μόνο που θα μπορούσα να πω είναι ότι μάλλον γεννήθηκα για να γράφω. Ξέρω ακούγεται κλισέ, αλλά έτσι νιώθω. Από μικρή είχα την ανάγκη να παρατηρώ τους ανθρώπους, πώς μιλούν, πώς γελούν, πώς κοιτάζουν κι ύστερα να φτιάνω ιστορίες με όλους αυτούς ή και με κανέναν από αυτούς. Μπορούσα να φτιάξω μία φανταστική ιστορία με νεράιδες και μάγισσες και να πείσω τον εαυτό μου ότι είναι αλήθεια! 

Ερώτηση:5)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας ''Παρέα με τον Ελύτη'' και γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και αυτό το εξώφυλλο;
Ήθελα να γράψω ένα βιβλίο για τη ζωή στην Ελλάδα του σήμερα. Για τη ζωή όπως είναι. Ωμή ζωή, απρόβλεπτη και με λίγο απ’ όλα. Το πάντρεμα του σήμερα με το χθες και το για πάντα το κάνουν οι στίχοι του Ελύτη κι όλα όσα μου θυμίζουν Ελλάδα. Τα ραντεβού, τα τηγανητά ψάρια, το γαλάζιο, ο ήλιος, το αλάτι, η πόλη, η ασχήμια, η θλίψη, η ευτυχία κι ο έρωτας. Όλα αυτά γίνονται παρέα με το χθες, με το σήμερα, με το αύριο, με τον Ελύτη. Αυτό συμβολίζει ο τίτλος, αυτό αντικατοπτρίζει και το εξώφυλλο.

Photo by Λίλη Αναστασίου!!!


Ερώτηση:6) Πείτε μου δυο λόγια για την ιστορία του βιβλίου...
Στο βιβλίο παρακολουθούμε τις ζωές μία παρέας τριών σχεδόν τριαντάρηδων. Της Μυρτούς, της Σου και του Γιώργου. Μίας παρέας που ακροβατεί στην Ελλάδα του σήμερα, στην ευτυχία, στη θλίψη, στον έρωτα, στον θάνατο και στη μετάβαση. Αυτήν που οδηγεί τη Μυρτώ από την Αθήνα στη Μήλο κι από ΄κει στη Ρώμη!

Ερώτηση:7)Γράφεις συνήθως με αφορμή προσωπικά σου βιώματα;
Μου αρέσει πολύ να παίζω με την πραγματικότητα, να τη διαστρεβλώνω, να την ανακατεύω και να δημιουργώ μία νέα ανακυκλωμένη! Συνήθως γράφω με αναμνήσεις. Όταν απομακρύνομαι από το αντικείμενο περιγραφής μου, μπορώ να το δω καλύτερα. 

Ερώτηση:8)Έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε κάτι καινούριο? Μήπως έχετε και άλλες ανέκδοτες ιστορίες?
Ναι, έχω ξεκινήσει κάτι, αλλά δεν είμαι ακόμα απόλυτα δοσμένη σ’ αυτό. Είναι μία συλλογή διηγημάτων. Έχω ακόμα ένα παιδικό βιβλίο ανέκδοτο!

Ερώτηση:9)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα;
Οι φίλοι μου για τα γενέθλιά μου πήραν το «Αθηναϊκό Μπλουζ» του Πολυχρόνη Κουτσάκη και το «Και με το φως του λύκου επανέρχονται» της Ζυράννας Ζατέλη! Έχω όμως ξεκινήσει και παρατήσει για λίγο το «Ρωσία: Βαγόνι τρίτης θέσεως» της Ναταλίας Κλιουτσάροβα! Ας πούμε λοιπόν αυτά τα τρία για την ώρα!

Ερώτηση:10)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά…
Η αγαπημένη μου ταινία είναι τα «Όνειρα» του Ακίρα Κουροσάβα- είναι ένα ολοκληρωμένο έργο τέχνης. Τραγούδια είναι τόσα πολλά! Θα πω αυτό που ακούω ξανά και ξανά αυτήν την εβδομάδα: “Shape of you” του Ed Sheeran. Αγαπημένη φράση: Θα περάσει κι αυτό (μέσα σε τόσα λίγα, λέει τόσα πολλά)!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου