Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

ΕΥΗ ΑΓΓΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟ "ΑΕΝΑΗ ΑΓΑΠΗ " ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΞΗ


 ΕΥΗ ΑΓΓΕΛΗ

για το "ΑΕΝΑΗ ΑΓΑΠΗ"

από τις εκδόσεις ΕΞΗ.


 











Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα κατέγραφα τις σκέψεις, τα όνειρα, τις ανησυχίες μου σε ημερολόγια. 

 Χανόμουν στον δικό μου κόσμο και ουσιαστικά έβρισκα ένα γαλήνιο και ήσυχο μέρος να εναποθέσω το είναι μου..

  Άφοβα, με ειλικρίνεια, χωρίς προσποιήσεις και δήθεν. Όλα τα προσωπικά βιώματα εκεί ασφαλισμένα στο "θησαυροφυλάκιο" της ψυχής μου. 

   Εκεί σκαρφίστηκα τις πρώτες μου ιστορίες, με κεντρική ηρωίδα τον εαυτό μου. 'Απλωνα γύρω μου ένα αόρατο πέπλο κάλυπτα αυτά που δεν άντεχα να σκέφτομαι ή να βλέπω και άρχιζα τα ταξίδια σε κόσμους πιο όμορφους, πιο ασφαλείς όπου δεν υπήρχε αδικία ή πόνος και κυριαρχούσε το μεγαλείο της φύσης να πλημμυρίζει τις αισθήσεις.

  Μια εικόνα, μια αίσθηση, μια λέξη ήταν αρκετή για να ενεργοποιήσει το γαϊτανάκι των σκέψεων μου, να τις ξεμπλέξω, να τις ταξινομήσω και να τις αποτυπώσω πάνω στο χαρτί. Είτε με την μορφή κάποιας ιστορίας είτε με την μορφή ενός ποιήματος.

  Τα βιβλία και τα ταξίδια που έκανα μέσα από αυτά ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, τότε και τώρα.

  Η συγγραφή του πρώτου βιβλίου μου  Αέναη Αγάπη πήρε ζωή από μια εικόνα. Η οποία γέννησε με έναν μαγικό τρόπο την Εύα, τον Μάνο, τον Άρη και όλους τους ήρωες του μυθιστορήματος. Μια φυσική ροή γεγονότων, συναισθημάτων, εικόνων που συντέλεσαν στην δημιουργία του. 

  Στην τότε φάση της ζωής μου  ένα τροχαίο ατύχημα που υπέστη δεν μου επέτρεπε να σηκωθώ από το κρεβάτι. Οι ώρες  φαινόντουσαν ατελείωτες επί πόνου και το μοναδικό φως σε αυτό το σκοτάδι ήταν τα δύο μου παιδιά, η παρέα ενός βιβλίου και η φαντασία μου .

  Εκεί λοιπόν εμφανίστηκε η Εύα η ηρωίδα του βιβλίου, διεισδύωντας μέσα μου, κατέκλυσε το μυαλό μου και αρχίσαμε να ζούμε το ταξίδι της ζωής της μαζί μέσα από την γραφή. 

  Η Εύα είναι μια καταξιωμένη ζωγράφος, αναγνωρισμένη για το εξαιρετικό ταλέντο της, την κοινωνική προσφορά της και την αστείρευτη ανιδιοτελή αγάπη της γι' αυτούς που οι συνθήκες της ζωής τους έκαναν να αιμορραγήσουν.

  Εγκατεστημένη στο αγαπημένο της νησί την Λευκάδα ζει υποκύπτοντας εν μέρη στο χορό των αναμνήσεων που με πείσμα πολεμούν να ξεφύγουν από την λήθη. Στα χρόνια που έζησε στην γενέτειρα της την Ναύπακτο, στα φοιτητικά της χρόνια στην Πάτρα όπου τότε η ψυχή της πλημμύριζε από την εφηβική της αγάπη, τον Μάνο και τον απρόσμενο κλονισμό της υγείας της, όπου δίχτυ προστασίας και στήριξης έγινε η οικογένεια της και οι φίλοι της.. Οι αναμνήσεις όμως αυτές δεν την απέτρεψαν  από το να εξελιχθεί σαν προσωπικότητα και να δραστηριοποιηθεί. Αντιθέτως την έκαναν Μαχήτρια. 

  Γιατί  η μοίρα είχε άλλα σχέδια, αλλάζοντας γνώμη της άνοιξε δρόμο για της ψυχής το παρακάτω..

Ξεδίπλωσε τα φτερά της και απογειώθηκε για ένα ταξίδι γεμάτο απίστευτες ανατροπές. 

 Απελευθερώθηκε από τον φόβο που την κρατούσε δέσμια. Επέδειξε εξαιρετική εσωτερική δύναμη, με αξίες και πίστη στον άνθρωπο μοιράζοντας την αγάπη της απλόχερα ...

 Η Αέναη Αγάπη είναι μια  ανθρώπινη ιστορία με κοινωνικούς  προβληματισμούς, πολλά ψυχογραφήματα, οράματα και απρόσμενες εξελίξεις .Ουσιαστικά απεικονίζει τις μάχες που όλοι λίγο πολύ δίνουμε στην ζωή μας και σε παρακινεί να αγκαλιάσεις τον εαυτό σου, να τον γνωρίσεις, να του δώσεις τις ευκαιρίες που του αναλογούν και να τον οδηγήσεις στο δρόμο της αέναης αγάπης για ζωή...


Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ

Πόσο εύθραυστα είναι όλα στη ζωή; Πόσο εύκολο είναι να αγνοήσεις τη μάχη της ψυχής σου και να συνεχίσεις να ζεις;

Η Εύα μεγαλωμένη ανέμελα στη γραφική Ναύπακτο, παλεύει για την ευτυχία περιτριγυρισμένη από πρόσωπα που πότε της την προσφέρουν απλόχερα και πότε της τη στερούν απρόσμενα. Η ανατροπή της σχέσης της με τον Μάνο και ο κλονισμός της υγείας της γίνονται η αφορμή για ένα νέο ξεκίνημα στη μαγευτική Λευκάδα.

Με γνωρίζεις πριν ακόμη γεννηθώ, έφερες στο δρόμο μου τόσες δοκιμασίες, πόνεσα, αγάπησα, πληγώθηκα και στάθηκα όρθια χωρίς να περιμένω τίποτα απ’ τη ζωή μου.

Μία γυναίκα που έζησε τον έρωτα αλλά και την προδοσία, όταν όλα έμοιαζαν να καταρρέουν. Μια ψυχή που πάλλεται ανάμεσα στο παρόν και στο παρελθόν. Ένας έρωτας που ήρθε στο δρόμο της για να ανατρέψει τα πάντα…

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Εύη Αγγέλη γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Νεοχώρι Μεσολογγίου. Από πολύ μικρή ηλικία οτιδήποτε διαδραματιζόταν γύρω της αποτελούσε αφορμή για δημιουργία.

Γράφοντας ποιήματα και δοκίμια, εξέφραζε τα συναισθήματα, τα όνειρα και τις πνευματικές της ανησυχίες.

Κάποιες αντιξοότητες την απομάκρυναν προς στιγμή από το στόχο της, όμως δεν παραιτήθηκε. Έτσι κατάφερε να γίνει καθηγήτρια της αγγλικής γλώσσας.

Το «Αέναη αγάπη» είναι το πρώτο της βιβλίο, το οποίο αποτελεί μια ολοκληρωμένη προσπάθεια να εκφράσει τον ψυχισμό της, χρησιμοποιώντας τόσο βιωματικές όσο και φανταστικές εικόνες και γεγονότα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου