Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

"ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ"-Γνωρίστε τη συγγραφέα του κ.Νατάσσα Εξάρχου μέσω της συνέντευξης της στο blog μας ΑΦΟΥ!!!

Τρεις άνθρωποι: H Χριστίνα, ο Μαρκ, ο Ιωακείμ
Τρεις δεκαετίες: '90s, '00s, 2012
Τρεις πόλεις: Αθήνα, Μαδρίτη, Γενεύη
Τέλη δεκαετίας '90. Η Britpop κερδίζει την Grunge, το παρόν μοιάζει
ανέμελο και το μέλλον λαμπρό και η Χριστίνα ενηλικιώνεται γράφοντας
Πανελλήνιες και περνώντας στο Πανεπιστήμιο. Οι σπουδές της θα της
χαρίσουν όχι μόνο εμπειρίες αλλά και μια γνωριμία που θα καθορίσει
το μέλλον της. Στο παράλληλο σύμπαν, ο Ιωακείμ κουβαλάει δίψα για
επιτυχία, όρεξη για ζωή και βρίσκει σχεδόν πάντα τον στόχο του, ενώ ο
Ελβετός Μαρκ, στις αρχές των '00s, κάνει τη μεγάλη στροφή για να αλλάξει
ουσιαστικά τη ζωή του και να είναι ελεύθερος. Το 2006, όταν ο πυρετός των
Ολυμπιακών Αγώνων έχει πια τελειώσει, ένα ταξίδι της Χριστίνας στη Μαδρίτη
θα φέρει εκπλήξεις και ανατροπές...

Ποια όμως είναι η κ.Νατάσσα Εξάρχου;Ας την γνωρίσουμε μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων  μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!!!
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Νατάσσα Εξάρχου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε χρηματοοικονομικά στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος
ενώ παράλληλα πήρε πτυχίο πιάνου, δίπλωμα σολίστ και πτυχίο αρμονίας από το Εθνικό Ωδείο. Σήμερα εργάζεται στην οργάνωση
εκδηλώσεων του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος ενώ έχει διδάξει πιάνο, έχει δουλέψει στο οικονομικό τμήμα μεγάλων εταιρειών,
αλλά και ως στιλίστρια για φωτογραφήσεις μόδας σε περιοδικά – και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ασχολείται ερασιτεχνικά και
με το σχέδιο μόδας. Το 2010 κυκλοφόρησε η πρώτη της συγγραφική δουλειά, το Αφήστε το βιογραφικό σας, από τις εκδόσεις Introbooks.
Από τις εκδόσεις Ωκεανός κυκλοφορεί το βιβλίο της Το κέρδος της αμφιβολίας

Βρείτε τη Σελίδα του βιβλίου Το Κέρδος Της Αμφιβολίας στο Facebook:https://web.facebook.com/ToKerdosTisAmfivolias.NatassaExarchou/?notif_t=fbpage_fan_invite&notif_id=1501837243926137 !!!

ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;
Δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς αφού ξεκίνησα από πολύ μικρή να απολαμβάνω την ανάγνωση κυρίως μυθιστορημάτων αλλά και ιστορίας. Διάβαζα περισσότερο ενηλίκων παρά παιδικά, λόγω της αρκετά ενήμερης βιβλιοθήκης, κυρίως με κλασσικούς τίτλους, που υπήρχε στο σπίτι μας. Απλώς πήγαινα μπροστά στη βιβλιοθήκη και διάλεγα. Ένα που διάβασα σε πολύ μικρή ηλικία και που ακόμα θυμάμαι έντονα είναι η Τζέιν Έιρ της Σαρλότ Μπροντέ όπως και ο Όλιβερ Τουίστ του Ντίκενς. 
ΕΡΩΤΗΣΗ:2) Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Όπως ήδη ανέφερα μου αρέσει το μυθιστόρημα και η ιστορία, ιδιαίτερα του πρώτου και του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου. Επίσης μου αρέσει να διαβάζω τα βιβλία στην πρωτότυπη γλώσσα και όχι μεταφρασμένα, συνήθεια που μου έμεινε από τα μαθητικά μου χρόνια, έτσι καταλήγω συνήθως να διαβάζω αγγλόφωνους ή ισπανόφωνους συγγραφείς.
ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας ...βάζω δύσκολα;
Δεν έχω τόσο αγαπημένους συγγραφείς όσο αγαπημένους τίτλους βιβλίων αλλά αν πρέπει να απαντήσω στα δύσκολα, από κλασσικούς σίγουρα ξεχωρίζω τον Όσκαρ Γουάιλντ και τις αδερφές Μπροντέ γιατί ήταν κατά τη γνώμη μου πολύ τολμηροί για την εποχή τους. Από σύγχρονους αυθόρμητα μου έρχεται στο μυαλό  ο Αρτούρο Πέρεθ Ρεβέρτε, του οποίου έχω απολαύσει όλα τα ιστορικά μυθιστορήματα μυστηρίου που έχω διαβάσει έως τώρα τουλάχιστον. 
ΕΡΩΤΗΣΗ:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε;
Σίγουρα η αγάπη μου για την ανάγνωση. Επίσης, πάντα ένοιωθα άνετα γράφοντας, στο σχολείο, στις ξένες γλώσσες, στην αλληλογραφία, έτσι νομίζω πως ήρθε φυσικά η συγγραφή του πρώτου μου μυθιστορήματος Αφήστε Το Βιογραφικό Σας πριν λίγα χρόνια και Του Κέρδους Της Αμφιβολίας που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ωκεανός
ΕΡΩΤΗΣΗ:5)''Το κέρδος της αμφιβολίας"  είναι το δεύτερο σας μυθιστόρημα μετά το "Αφήστε το βιογραφικό σας".Πείτε μας δυο λόγια και για τα δυο σας έργα. 
Το Αφήστε Το Βιογραφικό Σας ήταν η πρώτη μου συγγραφική δουλειά και όπως μπορεί να υποψιαστεί κανείς από τον τίτλο, έχει να κάνει με την αναζήτηση εργασίας στη σύγχρονη Ελλάδα. Μια νέα γυναίκα ψάχνει για δουλειά και αφήνει το βιογραφικό της περιμένοντας πως κάπου, κάπως, κάποτε, θα εκτιμηθούν σωστά οι ικανότητές της. Πόσο εύκολο όμως είναι να βρεις δουλειά αντάξια των προσόντων σου σήμερα;
Το Κέρδος Της Αμφιβολίας πάλι, είναι η ενηλικίωση και η πορεία τριών ανθρώπων, τη Χριστίνας και του Ιωακείμ από την Ελλάδα καθώς και του Μαρκ από την Ελβετία, οι οποίοι κινούνται σε τρεις πόλεις, την Αθήνα, τη Μαδρίτη και τη Γενεύη, στο διάστημα τριών δεκαετιών, ξεκινώντας από τα τέλη των ‘90ς, περνώντας στα ’00ς και καταλήγοντας στο 2012 της κρίσης. Πρέπει να πάρουν αποφάσεις ξανά και ξανά και ο βαθμός δυσκολίας των αποφάσεων αυτών αυξάνεται παράλληλα με την ηλικία τους. Με ποιο κριτήριο παίρνουν αυτές τις αποφάσεις και πόσο σίγουροι μπορούν να είναι για το αποτέλεσμα; 
ΕΡΩΤΗΣΗ:6)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας ''Το κέρδος της αμφιβολίας" και γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και αυτό το εξώφυλλο;
Η ιδέα για Το Κέρδος Της Αμφιβολίας υπήρχε στο μυαλό μου όταν ακόμα έγγραφα το Αφήστε Το Βιογραφικό Σας αφού πάντα με γοήτευε και με προβλημάτιζε το τυχαίο των αποφάσεών μας . Συγκεκριμένα είχα δύο ιδέες αλλά πήρα την απόφαση να ξεκινήσω με Το Κέρδος με αφορμή μια απόφαση που άκουσα πως πήρε μια γνωστή μου και της οποίας το ρίσκο ήταν μεγάλο.Ο τίτλος είναι μια ελεύθερη μετάφραση της αγγλικής έκφρασης for the benefit of the doubt. Eίναι αυτή η χάρη που κάνουμε στον εαυτό μας ή στους άλλους, δεν ξέρω ακριβώς σε ποιον την κάνουμε τη χάρη τελικά, για να δώσουμε ευκαιρία, να πάρουμε μια απόφαση προς μια κατεύθυνση βασιζόμενοι στην αμφιβολία μας προς το αρνητικό και στην αισιοδοξία μας για το θετικό. Το εξώφυλλο προέκυψε μετά από συζήτηση που είχαμε με τον Ωκεανό. Έχοντας εξηγήσει το ύφος και την αισθητική του μυθιστορήματος καθώς και κάποιες σκηνές του που στο μυαλό μου τουλάχιστον ξεχωρίζουν, έλαβα τρεις φωτογραφίες εκ των οποίων η μια ήταν λες και βγήκε κατευθειαν από Το Κέρδος Της Αμφιβολίας. Δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να διαλέξω!
ΕΡΩΤΗΣΗ:7)Ποιον ήρωα ξεχωρίζετε από τα έργα σας και γιατί?
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον από τους ήρωες. Έχουν και οι τρεις τα προτερήματα και τα ελαττώματά τους, τη γοητεία τους και τον ρόλο τους. Και οι τρεις είναι υπέροχοι.
ΕΡΩΤΗΣΗ:8)Το τελευταίο σας δημιούργημα κυκλοφόρησε πρόσφατα αλλά θα τολμήσω να ρωτήσω αν έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε κάτι καινούριο. Μήπως έχετε και άλλες ανέκδοτες ιστορίες;
Κάτι έχω ξεκινήσει αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμα για να δώσω εικόνα. Είναι αυτή η δεύτερη ιδέα που ανέφερα νωρίτερα, την οποία έχω στο μυαλό μου εδώ και χρόνια. Ανέκδοτο έχω μόνο ένα παραμύθι για παιδιά που είχα γράψει όταν ήμουν και εγώ παδί.
ΕΡΩΤΗΣΗ:9)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα;
Διαβάζω το Hear The Wind Sing του Haruki Murakami.
ΕΡΩΤΗΣΗ:10)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά..
Το Feeling Good της Nina Simone, τόσο στην πρωτότυπη έκδοση του όσο και σε όλες τις διασκευές (που έχω ακούσει εγώ τουλάχιστον), είναι το τραγούδι που θα μου φτιάξει τη διάθεση με το που θα ακούσω τις πρώτες του νότες. Οι Μεγάλες Προσδοκίες του Αλφόνσο Κουαρόν είναι η ταινία που μπορώ άνετα να ξαναδώ πολλές φορές ακόμα. Όσο για αγαπημένη έκφραση: Έχω στενοχωρηθεί και για πιο σημανικά πράγματα. Αυτό υπενθυμίζω στον εαυτό μου κάθε φορά που με στενοχωρεί κάτι, για να προχωρήσω και να το ξεπεράσω. Δεν θέλω με τίποτα να μένω στη λυπημένη πλευρά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου