Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΟΣΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΘΑ 'ΝΑΙ ΞΕΝΑ-ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ


ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
για το "ΟΣΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΘΑ'ΝΑΙ ΞΕΝΑ"
από τις εκδόσεις ΛΙΒΑΝΗ.












Η συγγραφή του ΌΣΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΘΑ ΝΑΙ ΞΕΝΑ ήταν για μένα ένα από τα αγνότερα ταξίδια στον έρωτα, την αγάπη, τον ίδιο τον άνθρωπο.
Η κουλτούρα και τα ήθη της Άπω Ανατολής με μαγνήτιζαν και με γοήτευαν ανέκαθεν. Τούτη η δυνατή σχέση με το ήθος, την τιμή, την οικογένεια, ο τρόπος με τον οποίο ο σεβασμός εμπράκτως αγγίζει ανώτερα επίπεδα στην καθημερινότητα τους, η ιστορία αιώνων. Υπήρξε πάντοτε μέσα μου ένα βαθύ κομμάτι μου που αναμοχλεύονταν όταν σκεφτόμουν πως θα μπορούσα να γράψω ένα μυθιστόρημα που θα συνδύαζε το δικό μας πολιτισμό, τη δική μας κουλτούρα με αυτή της Άπω Ανατολής. Θα ήταν ένα θερμό, γεμάτο συναίσθημα και ουσία μείγμα… Έτσι το ένιωθα κι έτσι πιστεύω πως βγήκε τελικά.
Από την άλλη υπήρξε όλη αυτή η ροή των ελλήνων προς το εξωτερικό,  τα χιλιάδες νέα παιδιά που μια ωραία πρωία, εγκατέλειψαν την μάνα πατρίδα και τις οικογένειες τους για να βρουν ένα ασφαλέστερο επαγγελματικό περιβάλλον και μια ζωή με λιγότερες έγνοιες. Σαν μητέρα η ίδια,  κυριεύτηκα συχνά από τον φόβο για κάτι παρόμοιο και στην δική μου οικογένεια. Τούτος ο φόβος και η ζωηρή μου φαντασία σε συνδυασμό με την σκληρή πραγματικότητα δημιούργησε διάφορα σενάρια στο μυαλό μου. Ένα από τα κυριότερα εξ αυτών, ο ρατσισμός με τον οποίο θα αντιμετωπίζονταν τα παιδιά μου, τα παιδιά όλων μας.
Είχα ήδη τους δυο κύριους άξονες για τη δημιουργία αυτού του βιβλίου, υπήρχε η βαθιά ουσία στην οποία μπορούσα να στηριχτώ και να ζωγραφίσω με λέξεις μια ιστορία γεμάτη ανθισμένες κερασιές, αρώματα, χρώματα, μύθους και κυρίως συναισθήματα οπότε οι ήρωες μου ξεφύτρωναν μέσα μου σαν μπουμπούκια που έσκαγαν με δύναμη κάτω από το δυνατό φως του ανοιξιάτικου ήλιου.
 Το ταξίδι δεν ήταν εύκολο ομολογώ. Έπρεπε να γίνει σωστά, να αγγίξω αυτόν τον μακρινό τόπο παρέα με τους πρωταγωνιστές μου και να βάλω τον αναγνώστη μου να περπατήσει στους δρόμους του, να νιώσει πως είναι μέρος της ιστορίας να ταυτιστεί.  Οι έρευνες δεν έφταναν απλά και μόνο ως πληροφορίες γραμμένες μέσα σε μια οθόνη υπολογιστή. Άκουγα μουσική που προέρχονταν από τη Νότιο Κορέα, παρακολουθούσα παραδοσιακές τελετές στο διαδίκτυο, ταινίες και σειρές, κατέβηκα πολλές φορές με το πρόγραμμα google earth γειτονιά γειτονιά να βαδίσω στους δρόμους στους οποίους διαδραματιζόταν η ιστορία μου.
Αυτό όμως που με κέρδισε σε τούτο το ταξίδι που βίωσαν συγγράφοντας το ΟΣΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΘΑ ΝΑΙ ΞΕΝΑ  ήταν το πόσο με απορρόφησε η ιστορία, με πόση ένταση βίωσα την ζεστασιά, την ανθρωπιά και τα μηνύματα που οι ήρωες μου, σαν ξεχωριστές προσωπικότητες, σαν πλάσματα που πήραν σάρκα και οστά, μου δίδαξαν. Συγκινήθηκα, καρδιοχτύπησα, ερωτεύθηκα, απογοητεύτηκα, εξοργίστηκα, συγχώρεσα, χαμογέλασα, ταξίδεψα. Ήταν ένα ένα αγνό, βαθύ ταξίδι στον άνθρωπο τούτο το βιβλίο.
Κλείνοντας το θα έλεγα πως δεν αισθάνθηκα τη χαρμολύπη που με καταλαμβάνει τις περισσότερες φορές το πέρας ενός έργου μου. Μάλλον ένιωσα βίωσα μια πληρότητα συνδυασμένη με βαθιά ευγνωμοσύνη στη μούσα που είχα την τύχη και την ευλογία να εμπνευστώ και να το ολοκληρώσω επιτυχώς τονίζοντας πως το νόημα της  ζωής κρύβεται στην αγάπη πάνω από όρια, σύνορα, χρώματα, θρησκείες και κουλτούρες.  

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και την συγγραφέα ΕΔΩ
«Είναι περίεργο, μα μερικές φορές το τέλος δεν έχει σημασία, γιατί το πιο σημαντικό που θα μάθει κανείς ποτέ στη ζωή είναι να αγαπά και να αγαπιέται...»

Ένα μαγευτικό ταξίδι από την Ελλάδα στην Άπω Ανατολή των ανθισμένων κερασιών. Μια μοίρα που θα φέρει κοντά ανθρώπους από διαφορετικές εθνότητες και κουλτούρες κι ένας έρωτας που θα παλέψει με προκαταλήψεις και ανυπέρβλητα εμπόδια.
Η Κάτια, ακολουθώντας τον καρδιακό της φίλο στη Νότια Κορέα, ετοιμάζεται να κάνει μια νέα αρχή, να ξεπεράσει το μοναχικό και δύσκολο παρελθόν της και να φτιάξει επιτέλους τη δική της μικρή επιχείρηση. Τα γεγονότα όμως θα τη φέρουν αντιμέτωπη με την απόλυτη καταστροφή. Θα βρεθεί ολομόναχη, προδομένη και δίχως χρήματα σε ξένη χώρα, με μοναδική σανίδα σωτηρίας μια νέα φίλη, την Κορεάτισσα Ζαντί. Η Ζαντί, εν αγνοία της Κάτιας, θα κανονίσει για την Ελληνίδα φίλη της έναν λευκό γάμο προκειμένου να τη βοηθήσει να ορθοποδήσει. Δυο διάσημοι άντρες –δυο ξαδέρφια– θα γίνουν ορκισμένοι εχθροί διεκδικώντας μια θέση στην καρδιά της. Στο σπίτι στο οποίο θα βρεθεί νύφη θα τη μισήσουν, θα την πολεμήσουν, θα τη λατρέψουν.
Ένας Δράκος, ένας Πάνθηρας και μια μυθική λευκή Ελαφίνα σε ένα βιβλίο γεμάτο τρυφερές ανθρώπινες στιγμές
και άκρατο ρομαντισμό.
Η Κάτια ευχόταν να μπορούσε να απολαύσει την επέλαση της άνοιξης. Καθισμένη στο αναπαυτικό κάθισμα ονειροπολούσε πως την είχε μεταφέρει στη Νότια Κορέα ένα τρικάταρτο ιστιοφόρο, ως νύφη που προοριζόταν 
για έναν Ασιάτη πρίγκιπα, πως τα αμπάρια του ήταν γεμάτα από την προίκα της, ενώ ο αγαπημένος της την περίμενε στο λιμάνι με τα δώρα του – κιβώτια γεμάτα χρυσό και μετάξια. Θα ήθελε να την καλωσόριζαν με τους ήχους ενός παραδοσιακού φλάουτου, που θα διάνθιζε το προξενιό σαν να επρόκειτο για μια σπάνια ρομαντική ιστορία, γεμάτη έρωτα και έντονα συναισθήματα τη στιγμή που ο πρίγκιπας θα την έπαιρνε στην αγκαλιά του και θα την έκανε δική του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου